امام جمعه عسلویه:

مشکل آب عسلویه حل شود/ لزوم توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها

امام جمعه عسلویه گفت: انتظار داریم با تلاش همه مسئولان و به‌ویژه صنایع، مشکل آب شهرستان عسلویه رفع شود.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: دشمن به خیال واهی خود فکر می‌کرد اگر شهید بهشتی و شخصیت‌های امثال او را از بین ببرد به اهداف شوم خود خواهد رسید.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه به فعالان دستگاه قضا اضافه کرد: حضرت امام خمینی فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود؛ شهید بهشتی یک ملت بود برای این ملت.

امام جمعه عسلویه افزود: رئیس دستگاه قضا خیلی زحمت می کشند و تلاش‌های خالصانه، مدبرانه و قاطعانه و شبانه روزی دارند و کارهای بزرگی انجام داده‌اند و عدالت را در جامعه پیاده می‌کنند.

وی از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در دستگیری سارقان امانات بانک ملی سرعت و دقت به خرج دادند و با انجام عملیات خوب در کمترین زمان سارقان دستگیر کردند و باید این اقدامات اطلاع رسانی شود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: این روزها بیش از گذشته با رژیم صهیونیستی در گیر هستیم. زمان بزن در رو گذشته است. تعدادی از عوامل موساد در استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام دستگیر شدند و اعتراف کردند با افراد نزدیک در موساد ارتباط داشتند.

وی تاکید کرد: ضربات سختی چند روز اخیر بر موساد وارد شد. چند نفر از افراد ارشد آنها کشته تعدادی از مزدوران آنها دستگیر شدند. مزدورانی که اغفال شدند گرفتار شدند اهل همین کشور ما هستند

لزوم توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها

امام جمعه عسلویه به مشکل آب شهرستان عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: به مسئولان استان و شهرستان تدکر داده ایم که مشکل آب به بحران تبدیل نشود. الان مشکل آب جدی است و مردم با کم آبی مواجه هستند.

وی گفت: در جلسه‌ای که این هفته با مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس داشتم بحث آب شهرستان را مطرح کردم. به مدیران عامل دستور دادند که چند آب‌شیرین‌کن در منطقه احداث کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد اضافه کرد: مردم جدی بگیرند و بیش از پیش توجه کنند. مردم اصیل و نجیب این شهرستان در کنار صنعت هستند و در امنیت سهیم و دخیل هستند.

وی بیان کرد: از مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تقاضا دارم باید برای تأمین آب مردم شهرستان تلاش کنند. اگر هم باز نیاز شد ورود کنند و دستور بدهند که مدیران عامل این مشکل را رفع کنند.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب که در سالروز ارتحال حضرت امام ره بیان فرمودند اشاره کرد و گفت: ابعاد شخصیتی حضرت امام هنوز ناشناخته مانده است. افراد بزرگ زمان می‌برد که شناخته شوند.

وی اضافه کرد: حضرت امام را حتی نزدیکانشان هم خوب نشناختند. ایشان برترین شخصیت جهان اسلام بود و رهبر انقلاب می‌فرمایند که امام را با حقیر مقایسه می‌کنند در حالی که فاصله بسیار زیاد است.

هاشمی‌نژاد گفت: امام می‌فرمود هر چه داریم از شهدا داریم ولی ما می‌گوئیم هر چه داریم از امام داریم زیرا شهدا هم درس آموخته مکتب امام بودند. امروز رهبر انقلاب هم جانشین و خلف صالح آن امام هستند؛ هم مدیر، هم تیز بین، هم ریزبین، هم حکیم و باصلابت و شجاعت هستند.