امام جمعه بوشهر:

سند ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر ترسیم شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ترسیم سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش این استان در سطح‌ ملی و بین‌المللی متناسب با تراز انقلاب اسلامی ضروری است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از ورزشکاران و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در این سند باید روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری و اعتبار لازم برای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تامین شود.

وی افزود: ثروت واقعی کشور بیش از اینکه منابع نفت و گاز و معادن باشد، منابع انسانی مملکت است و نیروی جوان به عنوان مهمترین منابع انسانی از مهمترین مؤلفه‌های قدرتمندی و ثروت ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: باید به منظور مهارت افزایی نیروی انسانی، بسترسازی، رشد و بالندگی جامعه، برنامه ریزی ویژه ای از سنین پایه برای همه مردم صورت گیرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: بوشهر از دیرباز از استان‌های پیشرو در عرصه ورزش بوده است و در میدان‌های ملی و جهانی ورزش حرفه‌ای پیشرفت‌های خوبی برای این استان حاصل شده است.

امام جمعه بوشهر اذعان کرد: ضعف مدیرت اقتصادی لطمه‌های جبران ناپذیری به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان بوشهر وارد کرده است.

وی تاکید کرد: در این زمینه لازم است پیوست اقتصادی مراکز صنعتی استان بوشهر برای حمایت از ورزش تدوین و اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این مراکز باید در قالب چنین پیوستی با قید التزام از ورش جامعه حمایت کنند.