هیات کشتی استان

معرفی رئیس جدید هیات کشتی استان بوشهر

عبدالرضا دشتی با ۱۹ رای بعنوان رئیس جدید هیات کشتی استان بوشهر انتخاب شد.‌‌‌‌

دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات هیات کشتی استان گفت:در سال گذشته برای حمایت مربیان فدراسیون کشتی بیش از ۷۰۰ مربی در سراسر کشور تحت پوشش بیمه  قرار گرفتند و امسال نیز بیش از ۱۰۰۰ مربی تحت پوشش بیمه سامان قرارخواهند گرفت.

2273f56d7493441794ee081f107d855a.gif (184×187)

ابراهیم مهربان افزود: هیات‌های کشتی استان‌ها از ظرفیت  آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و هیات ورزش‌های کارگری برای گسترش این رشته استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امسال فدراسیون کشتی، تیم‌های ملی در رده‌های مختلف برای حضور در رویداد‌های بین المللی را  در دو ماه  آینده  اعزام خواهد کرد.

مهربان گفت: امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ کشتی نونهالان برگزار خواهد شد.

سر پرست  اداره کل ورزش و جوانان استان  نیز گفت:  در بخش  سخت افزاری و نرم افرازی در ۷ شهرستان  استان  بجز شهرستان‌های جنوبی استان جم، کنگان و عسلویه  زیر ساخت ورزش کشتی فراهم شده است.

صالح احمدی اضافه کرد: رشته کشتی یکی از هیات‌های مدال آور استان است که در رده‌های پایه و قهرمانی فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی  یاد آور شد: از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای گسترش این رشته اقدام شود و در این راستا تسهیلات و حمایت‌های مطلوبی از سوی دستگاه ورزش صورت می‌گیرد که ضمن توسعه  زیرساخت‌های ورزش استان، زمینه  اشتغال زایی برای فعالان بخش ورزش نیز فراهم می‌شود.