بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای تخریب چی دشتستان

مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سال “حماسه مقاومت مجنون” در برازجان برگزار شد

بزرگداشت سی و چهارمین سال "حماسه مقاومت مجنون" به روایتگری سردار محمدی زاده استاندار و فرمانده ناو تیپ ۱۳ امیرالمومنین (ع) در دوران دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر، در برازجان برگزار شد.

به گزارش جنوب استان از دشتستان،  استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه «مقاومت مجنون» و با بیان اینکه رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام با رشادت تا آخر مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند اظهار داشت: ایثارگران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی و حمایت از امام راحل تمام هستی خود را فدا کردند.

احمد محمدی‌زاده یکی از نیازهای مهم امروز جامعه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و افزود: امروز انقلاب و جامعه به افکار، فرهنگ، خودگذشتگی و ایثارگری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر نیاز دارد.

وی باتأکید بر تداوم راه شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: ما باید به خون پاک شهدا و افکار و اندیشه‌های امام راحل وفادار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی باشیم.

استاندار بوشهر با بین اینکه شهدا برای عزت، اقتدار، صلابت و بزرگی ایران اسلامی همه هستی خود را نثار کردند گفت: شهدا جان خود را فدا کردند و باید راه و فرهنگ شهدا در جامعه ادامه یابد و به اهداف و آرمان‌های آنان پایبند باشیم.

محمدی‌زاده فرزندان و خانواده معظم شهدا را موجب کرامت مردم و بزرگی سرزمین ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اقتدار و بزرگی ملت ایران در جهان به سبب ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر است و در این حوزه فرزندان شهدا جایگاه مهمی در جامعه دارند.

وی واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان به ویژه فرزندان شهدا را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این راه و هدف ادامه دارد و تمام تلاش در حمایت از جوانان به کار برده می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جوانان در جنگ ۸ ساله اقتدار ایران را ثبت کردند افزود: حمایت و توجه به جوانان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

در این آیین از ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان تجلیل شد.

3805969_783.jpg (640×360)

3805970_980.jpg (640×360)

3805971_578.jpeg (640×383)