سرپرست بیمارستان کنگان امام خمینی (ره) کنگان

سیستم‌های سرمایشی مورد نیاز بیمارستان کنگان توسط شورای راهبردی تأمین می‌شود

سرپرست بیمارستان کنگان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، کولرهای مورد نیاز این مرکز درمانی تأمین می‌شود.

سرکار خانم دکتر انسیه سجادی زاده در نشست با رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ضمن تأکید بر جایگاه ویژه و پدافندی بیمارستان امام خمینی در منطقه گفت: این مرکز درمانی یک بیمارستان ۱۰۰ درصد عملیاتی در طول شبانه‌روز است و کارکنان آن با تمام توان و ظرفیت مشغول خدمات‌رسانی به مراجعین چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر هستند.
وی با ابراز خرسندی از بازدید اخیر و امیدوارکننده دکتر نظری از بیمارستان کنگان، گفت: با شناختی که از شخصیت اخلاق مدار و متعهد وی داریم، مطمئناً سرمایه‌گذاری ارزشمند و مساعدت شورای راهبردی با نگاه ویژه به سمت قطب درمان جنوب استان بوشهر روانه خواهد شد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی کنگان (ره) ضمن تمجید از شورای راهبردی جهت حضور در بیمارستان کنگان و بررسی مشکلات این مرکز درمانی گفت: از سایر شرکت‌های منطقه نیز برای بازدید میدانی در بیمارستان کنگان به‌عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر و مرکز ارجاع بیماران منطقه، دعوت به عمل میآوریم.
دکتر سجادی زاده خبر داد: مقرر شد تا ان‌شاءالله تعداد مورد نیاز کولر توسط شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس تهیه و به بیمارستان کنگان اهداء و تحویل گردد.
دکتر سجادی زاده در بخشی از صحبت‌های خود از پیگیری‌های ارزشمند فرماندار شهرستان کنگان برای حوزه درمان و به‌ویژه بیمارستان امام خمینی نیز قدردانی کرد و افزود: تأثیر پیگیری‌های فرماندار شهرستان کنگان در سطح شهرستان و بیمارستان امام خمینی ملموس است.
با هماهنگی به‌عمل‌آمده و پیرو بازدید رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی کنگان، سرپرست بیمارستان کنگان با رئیس شورای راهبردی، دیدار و گفتوگو کرد.

 

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس:

شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس به دنبال عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه است/ سعی کردهایم قطب درمان جنوب استان را بهتر ببینیم

00__f5a6c486.jpg (400×300)

 

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس به دنبال عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه است.

دکتر حجت نظری در نشست با سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: با نظر مثبت همکارانم، مقرر شد در مرحله اول، مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان کنگان را ان‌شاءالله به نحوی رفع کنیم و این دغدغه مهم را از روی دوش قطب درمان جنوب استان بوشهر برداریم.
رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه گفت: کار در حوزه درمان بسیار سخت و درعین‌حال ارزشمند و ایثارگرانه است، به سهم خود از زحمات ارزشمند این عزیزان قدردانی می‌کنم.
وی اظهار کرد: بدون شک، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس نیز با درک درست از حوزه‌های خدمت رسان در منطقه که در امر خطیر خدمت‌رسانی بعضاً دچار نواقص و نیازمندی‌هایی هستند، سعی می‌کند، ورود و در حد توان، مساعدت نماید.
رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ادامه داد: با رایزنی که با همکارانم در شورای راهبردی انجام شد و با همراهی و نظر مثبت همکارانم، مقرر گردید در مرحله اول، مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان کنگان را حل کنیم؛ به‌گونه‌ای که مراجعین و کادر درمان بدون دغدغه، ان‌شاءالله این تابستان را سپری نمایند، به هر جهت حداقل حق کادر درمان و مراجعین است که در کمال آسایش و در یک فضای مطبوع و بدون گرما، حضور داشته باشند.
دکتر نظری افزود: قصد داریم این تعامل، ارتباط و همکاری را با مدیران و زحمت‌کش بیمارستان امام خمینی کنگان حفظ نماییم تا ان‌شاءالله کارکنان بیمارستان امام خمینی نیز در یک شرایط بهتر بتوانند خدمات ارزشمند و حیاتی خود را به مراجعین منطقه جنوب استان بوشهر ارائه دهند.