معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار کنگان:

فضای شهرستان کنگان غدیری شود

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: فضای شهرستان کنگان آماده برگزاری مراسم، برنامه‌ها و جشن غدیر شود.

غلامحسین زیبا، صبح یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت غدیر اظهار داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌های و ادارات شهرستان نسبت به آذین بندی و فضاسازی در این ایام اقدام کنند.
وی ادامه داد: اتاق اصناف شهرستان نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی برای آذین بندی واحدهای صنفی شهرستان اقدام کنند.
معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: ادارات شهرستان نسبت به برگزاری جلسه ستاد غدیر در هر دستگاه و تجلیل از سادات کارمند خود اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت شهرستان نظارت کامل بر ایستگاه‌های صلواتی و اماکن طبخ و تهیه غذا در دستور کار قرار داد و گفت: شبکه دامپزشکی کنگان نظارت کامل بر ذبح قربانی در این ایام به عمل آورند.
زیبا تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان هماهنگی لازم با مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری به منظور توزیع بسته‌های معیشتی و قربانی‌ها اقدام به عمل آورند.
وی بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام عید غدیر، روابط عمومی ادارات اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کند.
معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری شب شعر غدیر و اداره تبلیغات اسلامی نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن در این ایام اقدام کند.
وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تولید محتوی فرهنگی (کلیپ و انیمیشن) با موضوع غدیر به منظور استفاده کودکان و نونهالان با همکاری کانون پرورش فکری شهرستان اقدام و در فضای مجازی منتشر کنند.
زیبا به تدوین دفترچه برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادها و مؤسسات و … نسبت به اعلام برنامه‌های خود به دبیر بنیاد غدیر شهرستان اقدام و دبیر ستاد نسبت به تنظیم دفترچه و اطلاع رسانی برنامه‌ها به منظور حضور پرشور مردم در مراسم اقدام کنند.