استاندار بوشهر:

مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر تا مهر تکمیل شود

استاندار بوشهر گفت: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه تا ابتدای مهرماه اقدام کند.

احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از اجرای طرح های تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای آمادگی کنکور اظهار کرد: آماده سازی دانش آموزان برای کنکور باید در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار بگیرد

وی اضافه کرد: برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان در آموزش و پرورش هم‌افزایی بین آموزش و پرورش و دانشگاه ها ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طرح هر دانش آموز یک مهارت با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: استخدام معلمان و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یک مسئله مهم و حیاتی است و باید با حساسیت و دقت ویژه انجام شود.

وی در مورد وضعیت مدرسه نیروگاه اتمی در بوشهر گفت:  مدارس تحت مدیریت سازمان انرژی اتمی در کشور جز بهترین مدارس هستند و باید از این فرصت برای مردم استان بوشهر استفاده کنید.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه مورد نظر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت‌نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

محمدی‌زاده راه اندازی هنرستان هنر و هنرستان تجارت در بوشهر ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش برای این امر اقدامات لازم را انجام دهد.