مدیر کل نوسازی

نوسازی و تجهیز مدارس جنوب استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس از مدرسه ناتمام ۱۲ فروردین بندر شیرینو ، پروژه ۴ ساله ای که تکمیل شده و چشم انتظار خانه سرایداری و محوطه سازی است.

ابراهیم احمدی عصر چهارشنبه در بازدید از مدرسه نیمه تمام ۱۲ فروردین بندر شیرینو در شهرستان کنگان اظهار داشت: باید تلاش کنیم که این مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی برای حضور دانش‌آموزان آماده شود.

وی اضافه کرد: نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جنوب استان بوشهر از جمله شهرستان کنگان با جدیت دنبال می‌شود و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کنیم.

ابراهیم بهمنی عضو شورای اسلامی شیرینو نیز اظهار داشت: مدرسه ۱۲ فروردین در سال ۱۳۵۷ تأسیس شده است و با توجه به فرسوده بودن مدرسه طی یک تفاهم نامه با یک شرکت برای ساخت مدرسه جدید در سال ۱۳۹۷ تخریب شد.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه ساخت ساختمان مدرسه با شرکت و محوطه، خانه سرایداری و تجهیز مدرسه با نوسازی بوده است و این شرکت به دلیل مشکلات مالی پروژه را یک سال با تأخیر در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد.

بهمنی ادامه داد: این شرکت بعد از ۴ سال ساختمان مدرسه را آماده کرده و امروز در تیرماه ۱۴۰۱ حدود یک سال و نیم است که این مدرسه برای استفاده دانش آموزان در انتظار یک محوطه و خانه سرایداری است.

همچنین بهمنی گفت :ضمن تشکر از استاندار محترم جناب دکتر محمدی زاده ، و همچنین تقدیر و تشکر ویژه از دستور مهندس رستمیان معاون محترم استاندار و همچنین تقدیر تشکر از مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان بوشهر جناب دکتر احمدی عزیز

که برای دغدغه مردم اهمیت ویژه ای قائل بودند و هستند، همین باعث شد یک بازدید میدانی از این مدرسه داشته باشند.
وی با اشاره به این بازدید میدانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از این مدرسه گفت: طبق قول این بزرگواران دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی پیش رو بتوانند از مدرسه استفاده کنند.