حوادث

نشت گاز در پارس جنوبی چهار مصدوم برجای گذاشت

رئیس بیمارستان عسلویه گفت: نشت گاز در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی چهار مصدوم برجای گذاشت که حال یک نفر از مصدومان مساعد نیست.

به گزارش جنوب استان، رئیس بیمارستان عسلویه: در حادثه نشت گاز در پالایشگاه سوم عسلویه چهار مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

سخاوت-اسدی.jpg (500×333)

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سخاوت اسدی با اشاره به نشت گاز در یکی از پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی اظهار داشت: به در یکی از پمپ‌های پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نشت گاز رخ داد که با اقدام به موقع مهار شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون تولید گاز در پالایشگاه سوم مجتمع پارس جنوبی بدون اختلال ادامه دارد و کاهش تکلیفی تولید گاز ناشی از نشت، رخ نداده است.

فرمانده ارشد پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس، خاطرنشان کرد: حادثه در همان دقایق ابتدای تحت کنترل و مهار شده است.

 

دکتر خشایار وطن خواه افزود: عصر امروز به دنبال حادثه نشت گاز در پالایشگاه سوم عسلویه چهار مصدوم به اورژانس بیمارستان منتقل شدند که بلافاصله با حضور همه تیم امدادی تحت مداوا قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دو نفر از مصدومین حادثه آسیب مختصر دیده بودند که به صورت سرپایی مرخص شدند.

رئیس بیمارستان عسلویه ادامه داد: متأسفانه دو مصدوم دیگر که یکی ٣۵ ساله و دیگری ۴٢ ساله هستند و نزدیک به محل حادثه حضور داشتند دچار سوختگی ۴۶ درصد و ٢٠ درصد شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حال یکی از آنها که به دستگاه وینتیلاتور وصل است مساعد نیست.

وطن‌خواه ادامه داد: ضمن هماهنگی با ستاد هدایت استان برای این دو مصدوم پذیرش بیمارستان گناوه گرفته شده بود که همراهان مصدومین با اعلام رضایت شخصی آنها را به بیمارستان سوختگی امیر المومنین شیراز منتقل کردند.