جوانان پرسپولیس

فوتبالیست پرکی از توابع شهرستان کنگانی به جوانان پرسپولیس پیوست

فوتبالیست پرکی از توابع شهرستان کنگانی پس از حضور در تمرینات پرسپولیس تهران و جلب نظر کادر فنی این تیم، با انعقاد قراردادی به تیم جوانان این باشگاه پیوست.

به گزارش جنوب استان، ابراهیم پرهیزکار جوان کنگانی متولد و ساکن روستای پرک پس از حضور در تمرینات تیم جوانان پرسپولیس و از میان حدود ۵۰۰ نفر دیگر که برای انجام تست حضور داشتند، انتخاب شد.

باشگاه پرسپولیس از این میان با تعدادی از بازیکنانی که عملکرد بهتری داشتند، قرارداد امضا می‌کند تا در ادامه بتواند با پرورش این استعدادها، بازیکنان قدرتمندی را به لیگ برتر، تیم ملی و خارج از کشور معرفی کند. در این میان، ابراهیم پرهیزکار یکی از بازیکنانی بود که با عملکرد خوب خود، باشگاه پرسپولیس را برای انعقاد قرارداد با وی متقاعد کرد و نهایتا وی به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس پیوست.

ابراهیم پرهیزکار متولد بهمن ۱۳۸۱ است که قبل از این در تیم‌های پایه ایرانجوان کنگان، سیراف و پارس جنوبی جم نیز عضویت داشته است.

با توجه به استعداد و علاقه‌ای که این جوان از خود نشان می‌دهد، پدرش را مجاب می‌نماید تا با دقت نظر و جدیت بیشتری پیگیر فراهم کردن شرایط پیشرفت فرزندش باشد.حدودا یک ماهی می‌شود که ابراهیم به همراه پدرش در تمرینات پرسپولیس( تهران) حضور دارند.

حسن پرهیزکار پدر ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید انعقاد قرارداد فرزندش با باشگاه پرسپولیس در رده جوانان اظهار کرد: خوشبختانه خداوند یاری نمود و توانستیم با توجه به توانایی‌های فنی که ابراهیم از خود نشان داد، با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد منعقد کنیم. بنده خودم از هواداران پرسپولیس هستم و یکی از آرزوهایم بازی فرزندم در این تیم محبوب بود.

در ادامه با اشاره به سختی‌های فرا روی وی و فرزندش گفت: حدودا یک ماهی می‌شود که در تهران هستیم. بنده در پرک در آژانس کار می‌کنم و از آنجایی که حدود یک ماهی از حضورم به اتفاق پسرم در تهران می‌گذرد، شرایط مالی سختی را تجربه کرده‌ایم. هزینه محل اقامت و ایاب و ذهاب تا محل تمرین، کفش و غیره ، بسیار بالاست.

پدر این فوتبالیست کنگانی افزود: از مسؤولین منطقه خودم، شورای پرک و شورای شهرستان کنگان، فرماندار شهرستان کنگان، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر درخواست دارم که در صورت امکان جهت تسهیل در شرایط کنونی ما کمک کنند. فرزند من با نام پرک، کنگان و استان بوشهر در بزرگ‌ترین باشگاه کشور حضور دارد.

وی گفت: دوست دارم فرزندم همانند ماهینی و طارمی و سایر بازیکنان موفق استان پیشرفت نماید و نام بزرگ استان بوشهر را در بالاترین سطح فوتبال ایران و ان شاءالله در آینده آسیا و… اعتلا بخشد.