قاتل فراری دستگیر شد

قاتل فراری در شهرستان جم استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد

رئیس پلیس شهرستان جم از شناسایی و دستگیر قاتل فراری در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی که در استان فارس مرتکب قتل و در جم مخفی شده بود، با تلاش مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ یونس دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جماز برقراری امنیت پایدار در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم در مأموریت‌های پلیس در شهرستان جم ستودنی است.

وی با اشاره به قتل در استان فارس و مخفی شدن قاتل در شهرستان جم استان بوشهر خاطر نشان کرد: در ادامه اختلافات خانوادگی در یکی از شهرستان‌های استان فارس متأسفانه دامنه این اختلافات منجر به قتل یکی از اعضا این خانواده شده که با پیگیری پلیس فارس، احتمال حضور این فرد قاتل در شهرستان جم قوت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه و محل اختفا این قاتل فراری را در یکی از روستاهای شهرستان جم شناسایی کردند .

این مقام انتظامی تأکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

دهقانی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود به قتل مرتکب شده در استان فارس اعتراف کرد .

رئیس پلیس شهرستان جم با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه، به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، افزایش آستانه صبر و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف خانوادگی تمام سعی خود را به کار گیرند تا با همکاری و مشورت بزرگان فامیل نسبت به حل اختلاف و رفع کدورت اقدام شود و در غیر این صورت مشکل خود را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.