رئیس شورای اسلامی شهر جم:

آب ، آموزش (آموزش و پرورش و آموزش عالی) و بهداشت سه اولویت اساسی شهرستان جم است

سید عليرضا سجادی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جم گفت: آب ، آموزش (آموزش و پرورش و آموزش عالی) و بهداشت سه اولويت اساسی شهرستان جم است.

به گزارش جنوب استان، سید علیرضا سجادی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جم با طرح مشکلات شهرستان‌ در حوزه آب ، با توجه به معضلات بسیار حاد آب جم از لحاظ کیفی و کمی، ادامه طرح مطالعات فاضلاب شهر را بسیار ضروری دانسته خواستار ورود بسیار فوری و عاجل مسؤلین استانی و کشوری و بویژه شرکت های مستقر در منطقه‌ برای مدیریت تنش ها و بحران های ناشی از کم آبی و بی آبی شد.

سجادی ضمن تقدیر از پیگیری و اقدام فرماندار و شورای راهبردی بخاطر تخصیص اعتبار مجدد به دانشکده فنی و مهندسی جم ، آموزش را اولویت دیگر شهرستان دانست و گفت که در آستانه مهر شهرستان میزبان چند صد نفر از دانشجویان جدید الورود و قدیم خواهد بود و لازم است که تدابیر لازم برای استقبال و میزبانی شایسته اتخاذ شود.

رئیس شورای شهر ضمن تشکر از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش و آحاد فرهنگیان بخاطر توفیقات حاصل شده ، به کمبود فضای آموزشی در شهرستان به ویژه شهر جم پرداخت و خاطر نشان کرد که همراهی و حمایت شرکت ها رافع مشکلات خواهد بود.

سجادی با توجه به تعهد اداره کل نوسازی برای افتتاح ۶ مدرسه در هفته دولت سال جاری، خواستار پیگیری مجدانه نماینده عالی دولت برای تحقق این تعهد شد.

رئیس شورای شهر بهداشت را دیگر اولویت اساسی منطقه دانست و از پرسنل بهداشت و درمان و بیمارستان توحید بخاطر خدمات ارائه شده تشکر کرد.

سید علیرضا سجادی توسعه بیمارستان توحید جم را مطالبه مهم مردم دانست و گفت: حال که اراده و خواست وزیر نفت ، معاونین و … تحقق و اجرای این مطالبه است، ضرورت دارد که در اجرای این پروژه تسریع لازم صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تخصیص پزشک طرحی و کارشناسان مورد نیاز از سوی دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان توحید جم را خواستار شد و عنوان داشت؛ اکنون که بار اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان در جم را بهداری و بهداشت صنعت نفت عهده دار شده است، انجام این موضوع را ضروری و مبرهن دانست.

 

سید ابوالقاسم حسینی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم با ارائه گزارش‌هایی در مورد عملکرد آموزش و پرورش در حوزه آموزشی، پرورشی و پشتیبانی، از همکاری و تعامل مسئولان شهرستان و فرماندار در برنامه‌های آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی در مدارس و افزایش جمعیت دانش آموزی، تصریح کرد: برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان نیاز به همکاری سازمان نوسازی برای اتمام پروژه‌ها است.

وی دغدغه اصلی آموزش و پرورش جم را اتمام و افتتاح و استفاده از ۶ مدرسه نوساز در مهرماه عنوان کرد.

حسینی برنامه ریزی آموزش و پرورش جم با توجه به افتتاح ۶ مدرسه جدید بر اساس جمعیت دانش آموزی و نیروی انسانی بیان کرد و گفت: در صورت عدم افتتاح مدارس جدید با مشکلات زیادی رو به رو خواهیم شد.

وی رکن مهم آموزش و پرورش رفع کمبود فضای آموزشی برشمرد و افزود: این کمبود به ویژه در مناطق پرجمعیت بیشتر احساس می‌شود.