انتصاب

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر معرفی شد

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون سیاسی استاندار بوشهر، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مسئولان استانی معرفی شد.

به گزارش جنوب استان، مراسم معرفی مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ظهر امروز در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

در این آیین ضمن معرفی عبدالکریم اخترشناس به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از خدمات حمید رضا علم که به فیض بازنشستگی نائل آمده است قدردانی شد.

اکبر پورات افزود: در زمان حاضر تعامل بسیار خوبی میان استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وجود دارد که می‌تواند در راستای کمک به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گام بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: این تعامل موثر می‌تواند زمینه ساز موفقیت و پیشرفت استان باشد.

وی یاداور شد: سید حمیدرضا علم در ۱۱ سال مدیرکلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، خدمات ماندگار و ارزنده‌ای ارائه کرده و امید است که این خدمات در دوران خدمت مدیرکل جدید تداوم یابد.

 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این مراسم جایگاه استان در عرصه حمل و نقل جاده‌ای را مهم دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در بسیاری از شاخص‌های جاده‌ای رتبه اول دارد که وجود بندر، صنعت، پتروشیمی و تأسیسات مستقر در عسلویه نشان از ظرفیت بالای استان در عرصه حمل و جاده‌ای است.

داریوش امانی با قدردانی از مشارکت بخش خصوصی در بسیاری از طرح‌های جاده‌ای، حمل و نقل و امکانات رفاهی و خدماتی خاطر نشان کرد: اکنون ۲۶ پایانه مرزی و ۹۳۸ مجتمع رفاهی و خدماتی در کشور فعال است که حاصل فعالیت بخش خصوصی است.
وی از فعال بودن ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه توسط بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و بیان کرد: برای اجرا این پروژه‌ها بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.