رئیس بهزیستی شهرستان عسلویه:

اقشار عمدتاً آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه نیاز به توجه و عنایت ویژه دارند

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با رییس اداره بهزیستی شهرستان عسلویه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جنوب استان، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی عسلویه صبح امروز دکتر احمدی نماینده مردم جنوب در مجلس با رئیس بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.
نجاه دشته جامعه هدف بهزیستی بعنوان اقشار عمدتاً آسیب‌دیده یا آسیب‌پذیر و از دهک پایین و کم‌درآمد جامعه نیاز به توجه و عنایت ویژه دارند.
رئیس بهزیستی شهرستان عسلویه ضمن تاکید بر تنوع کمی و کیفی خدمات در حوزه‌های پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی و همچنین با اشاره به نیازهای مددجویان به مسکن، اشتغال و ازدواج، نمایندگان مردم در مجلس را بعنوان تسهیلگران اثرگذار در تصویب لوایح حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی دانست و گفت: با توجه به تصویب بودجه‌ی سال ١۴٠١ در کمیسیون تلفیق و نیاز به اصلاحاتی تحت عنوان موارد الحاقی به قانون بودجه، انتظار داریم بمنظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مددجویان، متناسب با تعهدات سازمان بهزیستی، نسبت به تأیید و تصویب پیشنهادات مطروحه که عمدتاً تآمین و تعهد اعتبارات مصوب بهزیستی‌است بذل عنایت داشته باشند.
نماینده مردم شریف جنوب استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از مجموعه همکاران خادم بهزیستی و اعلام رضایت از عملکرد این سازمان حمایتی در پوشش خدمات خالصانه به مددجویان نیازمند، اعلام داشت: با توجه به آشنایی دقیق از وضعیت معیشتی مددجویان و نیازهای پزشکی و توانبخشی آنها و ضرورت حمایت از اقشار آسیب‌دیده‌ی اجتماعی و در راستای کمک به مددجویان بهزیستی، از هر کمکی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی دریغ نخواهم داشت.
ایشان در ادامه افزود: در صورت طرح پیشنهاداتی با عنوان ترمیم اعتبارات بهزیستی در مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را در راستای تصویب قوانین مذکور اعلام خواهم داشت.