به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی؛

واگذاری ۴۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از واگذاری همزمان ۴۲ واحد از مسکن مددجویان و معلولین در سطح بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش جنوب استان در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بهزیستی ۴۲ واحد از مسکن مددجویان و معلولان به طور همزمان در نقاط مختلف استان افتتاح و واگذار شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در آیین واگذاری یکی از این واحد‌ها در شهرستان تنگستان گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های مهم و اثرگذار سازمان بهزیستی در بحث توانمندسازی گروه‌های هدف کمک به تامین و ساخت مسکن مددجویان و معلولان است، دفتر مسکن اداره کل بهزیستی استان با تدوین یک برنامه هدفمند برنامه‌ریزی لازم را برای کمک به تامین و ساخت ۲۷۲ واحد مسکن در سال جاری انجام داده است.

حسین اسدی‌راد افزود: برای ساخت ۴۲ واحدی که امروز به‌طور همزمان افتتاح شد ۲۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض در  کنار تسهیلات قرض الحسنه ساخت تخصیص داده شده است.

وی گفت: واحدی که به طور نمادین در شهر آباد شهرستان تنگستان افتتاح شد متعلق به یک خانوار دارای دو عضو معلول است، که بالغ بر ۱۱۷ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه تکمیلی برای ساخت آن پرداخت شده است.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان از آغاز طرح نهضت ملی مسکن ویژه معلولان و مددجویان در کشور تا کنون ۲ هزار و ۵۳۷ واحد مسکن ساخت و تحویل آن‌ها شده است.