رئیس شورای شهر جم

وضعیت آب در جم بحرانی است/ فوق‌ بحرانی شدن آب جم در سایه غفلت مسئولین!

رئیس شورای شهر جم با انتقاد از جلسات بدون خروجی مسئولان در زمینه آب شهرستان جم گفت: بحران آب در جم جدی است و مسئولان باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

به گزارش جنوب استان، رئیس شورای شهر جم با ابراز گلایه از وضعیت بحرانی آب در شهر و روستاهای جم اظهار داشت: چرا نسبت به مسئله آب شهر جم که بیش‌از ۷۰ درصد جمعیت آن شاغلین مشغول به کار در صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه هستند، کوتاهی می‌شود.

رئیس شورای شهر جم با انتقاد شدید از جلسات بدون خروجی و تصمیم گیری در مورد آب شهرستان جم، خواستار توجه ویژه استاندار بوشهر نسبت به مسئله بحرانی کمبود آب جم شد.

وی با ابراز تأسف از ادامه دار بودن آب رسانی با تانکر به روستاها و بخش‌های از شهر جم، تصریح کرد: وضعیت فعلی آب شهرستان زیبنده مردمی که در راهپیمایی‌ها و انتخابات از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند و میزبانان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستند، نیست.

انتقاد از سکوت متولیان امر

سجادی با انتقاد شدید از سکوت متولیان امر و برخی از مدیران استانی نسبت به مسئله آب جم، بیان داشت: هر روز می‌بایست جوابگوی تماس‌های زیاد شهروندان جمی در رابطه با مشکل کمبود آب باشیم.

وی اضافه کرد: بخشی زیادی از روستاهای شهر جم با تانکر آب رسانی می‌شود؛ قطعی آب در اکثر مناطق شهر جم و روستاها تا یک هفته ادامه دارد، بحران آب در شهرستان جم جدی است.

رئیس شورای شهر جم خاطرنشان کرد: متولیان امر و مدیران استانی چرا صدای بحران آب در شهرستان جم را نادیده می‌گیرند، مسئله آب شهرستان جم از بحران هم گذشته است، تمام دغدغه مردم کمبود آب است.

لزوم ورود جدی مسئولان

وی یادآور شد: مسئله بحرانی آب شهرستان جم نیازمند ورود جدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، معاون عمرانی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل آب فاضلاب و منابع آب استان بوشهر به مسئله بحرانی آب جم است.

سجادی با اشاره به مدیران صنایع مستقر در منطقه و حق مسئولیت‌های اجتماعی، از مدیران مجتمع گاز و شرکت پالایش گاز فجر جم سازمان منطقه ویژه شورای راهبردی و پتروشیمی‌ها خواست نسبت به حل مسئله چالشی کمبود آب در شهرستان جم ورود جدی کنند.

وی اضافه کرد: مسئله آب با بی توجهی مسئولان اکنون به بحرانی اجتماعی در شهرستان جم تبدیل شده و تنش آبی را که می‌شد، کنترل کرد هم اکنون به موضوعی مهمی تبدیل شده که در تمام جلسات بحث کمبود آب داریم.