رئیس اورژانس ۱۱۵ دیر خبر داد:

نجات ۷ فرد گرفتار شده در ساحل باتلاقی “دیّر”

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از پایان عملیات نجات ۷ نفر در باتلاق ساحلی روستای شیبَرم این شهرستان خبر داد.

به گزارش جنوب استان حسین ناظمیان پور: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز طی تماسی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیّر اعلام شد هفت نفر در باتلاق روستای شیبَرم گرفتار شده‌اند.

وی اضافه کرد: بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵،  نیروهای مردمی و بسیج در محل مستقر شدند، اما به‌دلیل شرایطی باتلاقی امدادرسانی با کندی صورت گرفت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر تصریح کرد: یک نفر ساعت ۱۲:۵۴ دقیقه رها سازی و با آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی اعزام شد.

ناظمیان‌پور بابیان اینکه مصدومین دچار گرمازدگی شده بودند، ادامه داد: با توجه به باتلاقی بودن زمین و عدم امکان حضور آمبولانس به صحنه، درخواست بالگرد داده شده و خوشبختانه عملیات امداد رسانی با موفقیت به پایان رسید.

وی اعلام کرد که اعزام مصدومین حادثه باتلاق روستای شبیرم شهرستان دیر به بیمارستان بوشهر انتقال و عملیات نجات پایان یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این خصوص گفت: با اعلام حادثه مبنی بر گیرافتادن ۷ نفر در باتلاق بخش بردخون ساحل خورخان روستای شیبرم شهرستان دیر ۴تیم (یک فروند بالگرد به‌همراه ۴ نفر تیم واکنش سریع استان با یک تیم از پایگاه امداد ونجات جاده‌ای جاشک و ۲ تیم از اداره هلال‌احمر شهرستان دیر) به محل حادثه اعزام شد.

دکتر احسان ایزدپناه بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۱ صبح در محور بردخون به دیّـــر در ساحل خورخان روستای شیبرم رخ داد که در همان ساعات اول یک نفر از حادثه دیدگان نجات یافت.

۷ مرزبان بوشهری گرفتار در باتلاق نجات پیدا کردند