جلسه شورای اداری شهرستان کنگان

تجلیل از ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان کنگان

آئین تجلیل از امامان جمعه شیعه و اهل سنت کنگان و سیراف به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در حاشیه سومین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش جنوب استان در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کنگان آئین تجلیل از امامان جمعه شیعه و اهل سنت کنگان و سیراف به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور برگزار شد.در ابتدای جلسه به مناسبت ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه کشور از امامان جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرهای کنگان و سیراف تجلیل شد سپس برخی از اعضای شورای اداری گزارشاتی را از اقدامات حوزه مربوطه خود ارائه نمودند.
در پایان جلسه فرماندار کنگان ضمن قدردانی از ادارات فعال کنگان به تکریم ارباب رجوع تاکید کردند .ایشان ادارات را موظف به اجرای مصوبات شورای اداری دانسته و از برخی ادارات که مصوبات را اجرا نکرده اند گلایه کرد.
وی در خصوص مشکلات بیمارستان کنگان گفت: مشکلات بیمارستان کنگان آنقدر زیاد است که حل آن فقط به معجزه نیاز دارد ؛ با این حال در حال رایزنی و جذب اعتبار برای حل مشکلات بیمارستان کنگان هستیم و در این زمینه گام های مهمی برداشته ایم.
ایشان در ادامه برای حل مشکلات بیماران کلیوی و دیالیزی کنگان پیشنهاد داد که یک خیریه ای در این زمینه به طور خاص تاسیس گردد تا بتواند بخشی از نیاز های بیماران کلیوی و دیالیزی کنگان را برطرف کند.
فرماندار کنگان اداره بندر را مکلف کرد که نظارات بیشتری بر کامیونهای حامل سنگ لاشه برای اسکله در حال ساخت کنگان کند تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

غریبی با توجه به در پیش بودن هفته دولت در ماه آینده به ادارات دستور داد تا پروژه های تمام شده یا قابل شروع به کار خود را به فرمانداری اعلام کنند و در هر چه باشکوه برگزار شدن هفته دولت بکوشند.