قیمت فروش امتیاز شاهین مشخص شد | هواداران دست به دامان رئیس جمهور

بلاتکلیفی شاهینی‌ها در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته اول کشور هواداران این تیم را به طوری عصبی کرده که آن‌ها خواهان رسیدگی به این وضع از سوی رئیس جمهور شده اند.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در سال‌های اخیر هر سال و قبل از شروع رقابت‌های کشوری آبستن حوادثی بوده که استرس و نگرانی را برای این باشگاه قدیمی در بر داشته که مهمترین آن می‌توان به بحث گرفتن مجوز وزارت کشور و بودجه مصوب شده شورا اشاره کرد.

اما با روی کار آمدن تیم جدید شورای شهر عزم جدی برای واگذاری این باشگاه کلید خورد، تصمیمی که گفته می شود از سوی ناچاری گرفته شده است، به طوری که تمامی جلسات شروع کار شورای جدید به بحث واگذاری شاهین اختصاص یافت، تا اینکه از روز گذشته شهرداری این باشگاه را به قیمت ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به طور رسمی به مزایده گذاشت.

ولی این در حالی است که سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرده بود در فصل جدید، شهرداری بوشهر به حمایت خود از شاهین ادامه خواهد داد و تمرینات این تیم از روز پنج شنبه (امروز) شروع خواهد شد.

جالب اینکه پاکت‌های مزایده دو روز پس از شروع بازی‌ها یعنی ۲۶ مهرماه باز خواهد شد که این تصمیم به اعتقاد هواداران چوب حراج به اموال بیت المال و این باشگاه ورزشی است که قطعاً در چنین برهه‌ای هیچ خریداری دست به چنین کاری نمی‌زند.

این باشگاه چهار رده فوتبال پایه در لیگ برتر دارد که بلاتکلیفی و فروش آن ضربه بزرگی بر بدنه فوتبال بوشهر خواهد زد و این عصبانیت هواداران زمانی بیشتر شده که دو تیم همنام شهرداری آستارا و همدان در لیگ دسته اول کشور با بهترین تدارک در حال آماده‌سازی هستند و تبعیض بین تیمداری در بوشهر و شهرهای مثل همدان، آستارا و… قابل هضم نیست.

گفته می شود هواداران شاهین بوشهر اعلام کردند در سفر آینده ریاست جمهوری به استان بوشهر از دکتر رئیسی و وزیر ورزش و جوانان وضعیت تیم شاهین را پیگیری و مطالبه خواهند کرد.

انتهای پیام/