توزیع گسترده بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان منطقه نایبند توسط شرکت آریاساسول

شرکت پلیمر آریاساسول در آئین آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با شروع ماه مهر حدود ۱۰۰۰ بسته تحصیلی را در میان دانش‌آموزان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول؛ در آستانه سال جدید تحصیلی و با هدف حمایت از دانش‌آموزان منطقه، بسته­های تحصیلی شامل کیف، انواع لوازم التحریر و ملزومات بهداشتی میان کلیه دانش‌آموزان دهستان‌های هاله و بساتین و مدرسه متوسطه دوم شهدای اخند توزیع گردید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان عسلویه و گروه منتخبی از دانش‌آموزان و کادر آموزشی برگزار شد، امیرحسین بحرینی مدیر عامل شرکت پلیمر اریاساسول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آستانه اربیعن حسینی گفت: دفاع مقدس کماکان ادامه دارد و این‌بار جنگ با دشمن تا بن دندان مسلح، جنگی اقتصادی و نامشهود است که صنعت پتروشیمی و یکایک کارکنان خدوم آن در خط مقدم این جنگ اقتصادی حضور دارند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به نقش مهم این شرکت در چرخه اقتصاد کشور افزود: آریاساسول در کنار درخشش انکار­ناپذیر در اقتصاد ملی و تامین نیازهای کشور، در زمینه مسئولیت­های اجتماعی و کمک به جوامع محلی نیز نقشی غیر قابل انکار دارد و با تامین حدود ۱۲ درصد از کل بودجه  شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رتبه اول مشارکت در خصوص مسئولیت­های اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند شورای راهبردی شرکت­های پتروشیمی عنوان داشت که این شورا در کنار ساخت و تکمیل چندین مدرسه در شهرستان­های عسلویه، جم،کنگان و دیر، تکمیل سد اخند، خرید زمین و آغاز عملیات اجرایی دانشکده فنی و مهندسی خلیج فارس در شهرستان جم، کلنگ­زنی احداث یک بیمارستان مجهز ۱۰۰ تختخوابی در شهرستان عسلویه، توزیع حدود ۳۰۰۰ تبلت در میان دانش آموزان منطقه و همچنین توزیع ده­ها هزار بسته معیشتی در میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در جهت کنترل همه­گیری و درمان آن هزینه کرده است که اقداماتی در خور توجه به شمار می­رود.

بحرینی با اشاره به استقرار صنایع و تأسیسات بسیار بیشتر و بزرگتری از صنایع پتروشیمی در منطقه تاکید کرد که اگر بقیه صنایع نیز مشابه با شرکت­های پتروشیمی به اصل اساسی مسئولیت­های اجتماعی و کمک به جوامع محلی اهتمام بورزند به طور قطع علاوه بر رفع محرومیت از منطقه، با توسعه یافتگی پایدار مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل پلیمر آریاساسول با تکرار نقش پر رنگ این شرکت در شورای راهبردی شرکت­های پتروشیمی منطقه گفت هرگاه نامی از خدمات این شورا شنیدید بدانید که آریاساسول پیش‌قراول این شورا در کمک­رسانی به جوامع محلی است.

وی همچنین افزود این شرکت علاوه بر اقدامات مهمی که در قالب شورای راهبردی انجام می­دهد به تنهایی نیز اقدامات بسیار مهمی در حیطه مسئولیت­های اجتماعی به انجام رسانیده است که از جمله آنها می­توان به حفاظت از گونه در حال انقراض “آهوی جبیر” که یکی از نمادهای ملی کشور و منطقه نای­بند می­باشد، اشاره نمود. سرمایه گذاری عظیم و حمایت مستمر آریاساسول طی ۵ سال اخیر از آهوی جبیر خوشبختانه نتیجه داد و هم اکنون اداره کل محیط زیست تصمیم به رهاسازی آنها گرفته است که به زودی و در مراسمی این مهم اتفاق خواهد افتاد. امیرحسین بحرینی گفت: احداث یک باغ گیاه‌شناسی مدرن در منطقه نایبند با هدف حفظ گونه­های در حال انقراض گیاهی نیز در دست اقدام قرار دارد که امید می رود تا پایان سال جهت استفاده عموم مردم به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به ضرورت رفع موانع اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده در منطقه میان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: شرکت پلیمر آریاساسول در چند ماه گذشته احداث یک ورزشگاه سرپوشیده در روستای هاله را نیز در دستور کار خود قرار داده و برای توسعه پایدار منطقه زیبای نایبند با تاکید بر حفظ زیست بوم منطقه و توجه جدی به تاریخ و سابقه ارزشمند و قابل احترام آن مصمم است.

گفتنی است به جهت رعایت پروتکل­های بهداشتی، در پایان مراسم تعدادی از بسته­های تحصیلی میان دانش‌آموزان منتخب توزیع و مابقی از طریق آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به دانش آموزان مربوطه تحویل گردید.