به همت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی:

تامین کامل تجهیزات سرمایشی بیمارستان های دیّر و کنگان

شورای راهبردی پیشتاز در مسئولیت های اجتماعی اینبار تامین کامل تجهیزات سرمایشی بیمارستان های دیّر و کنگان

به گزارش جنوب استان شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس پس از بازدیدهای میدانی رئیس شورا از بیمارستان های نبی اکرم (ص) عسلویه، امام خمینی (ره) کنگان ، امام هادی (ع) دیّر و توحید جم در خصوص رفع کامل مشکلات سرمایشی این بیمارستان ها، با توجه به فصل گرما و اوج گیری مجدد بیماری کرونا وارد عمل شد.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: نخستین محموله تجهیزات اهدایی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در قالب تهیه و توزیع کولر‌های گازی به منظور رفع مشکلات سرمایشی بیمارستان‌های کنگان و دیّر در اختیار این بیمارستان‌ها قرار گرفت.

حجت نظری افزود: تعمیر سیستم سرمایشی بیمارستان نبی اکرم (ص) نیز پیش بینی و تامین لوازم سرمایشی بیمارستان توحید جم نیز صورت پذیرفته و به زودی با همراهی مدیران این مراکز مشکلات سرمایشی این دو بیمارستان نیز برطرف می‌شود.

تعمیر سیستم سرمایشی بیمارستان نبی اکرم(ص) نیز پیش بینی و تامین لوازم سرمایشی بیمارستان توحید جم نیز صورت پذیرفته و بزودی با همراهی مدیران این مراکز مشکلات سرمایشی این دو بیمارستان نیز رفع خواهد شد.
تحقق وعده های مدیران جهادی و انقلابی در عرصه مدیریتی کشور و تلاش همه نهادها و ارکان ذینفع می تواند به اعتمادسازی جامعه مدیریتی و آحاد مردم کمک شایانی نماید، و امروز ما در جنوب استان بوشهر شاهد وعده های کمتر از یک ماهه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس بودیم، که این مهم در نوع خود قابل ستایش است.