غیرفعال شدن ۱۵ جایگاه سوخت سی ان جی استان بوشهر

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: از ۳۵ جایگاه سوخت گاز سی ان جی استان ۱۵ جایگاه از سرویس خارج شده و غیر فعال است.

به گزارش جنوب استان مهرداد بیوکی افزود: از این تعداد ۹ جایگاه عرضه سی ان جی به دلیل برخی نکات ایمنی و استاندارد سازی نشدن تعطیل شده اند.

وی اظهار داشت: این جایگاه‌ها شامل جایگاه سی ان جی خیابان مطهری بوشهر، شهرداری بوشهر در میدان امام علی، پایگاه هوایی در میدان حر، جایگاه سی ان جی شهرداری‌های کاکی، سعدآباد، دیر، جم، گناوه و کنگان است.

وی افزود: جایگاه‌های سی ان جی باید بعد از مدت معینی فعالیت نسبت به استاندارد سازی و ایمنی دوباره اقدام کنند در همین ارتباط بازدید‌ها و نظارت‌های مستمری از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی انجام می‌شود که در بازدید به عمل آمده جایگاه‌هایی که از نظر ایمنی دچار کاستی‌هایی بودند شناسایی و نسبت به خارج شدن آن‌ها از سرویس اقدام شد.

بیوکی گفت: همچنین ۶ جایگاه سی ان جی دیگر استان نیز به علت نقص فنی، نبود بهره برداری و خرابی رمپ ورودی به علت آب بردگی ناشی از سیلاب تعطیل شده اند.

وی افزود: جایگاه سی ان جی شهرداری اهرم، شرکت دریا کولاک در خیابان طالقانی بوشهر (جایگاه وزیری) به دلیل نقص فنی، آتیه ساز عسلویه مربوط به منطقه ویژه پارس و ستاره خلیج فارس در کنگان نیز به علت نبود بهره بردار تعطیل شده اند.

بیوکی اضافه کرد: همچنین جایگاه سی ان جی شهرداری سیراف در سه راهی جم و جایگاه سی ان جی شهرداری آبدان دیر نیز به علت خرابی رمپ ورودی جایگاه در اثر سیل و آب بردگی تعطیل شده اند.

وی گفت: پیگیری لازم برای وارد مدار شدن این جایگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال انجام است.