استاندار بوشهر خبر داد؛

واگذاری ١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن به جوانان استان بوشهر

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون ۱۳۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک این استان به متقاضیان واگذار شده که امکان افزایش آن تا پنج هزار قطعه وجود دارد.

احمد محمدی زاده عصر پنج شنبه در حاشیه آئین واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی بندر ریگ شهرستان گناوه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست‌های عدالت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از تدابیر و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و ابلاغ دولت انقلابی آیت الله رئیسی است، به متقاضیان ثبت نام کننده در طرح ملی نهضت مسکن در بندر ریگ، زمین واگذار می‌شود.

استاندار بوشهر افزود: امروز اولین مرحله واگذاری زمین در شهر بندر ریگ به منظور احداث مسکن ملی آغاز شد.

وی بیان کرد: تا پایان هفته دولت یک‌هزار قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی در شهرها در اختیار جوانان واجد شرایط این استان قرار می‌گیرد تا بتوانند با بهره منی از تسهیلات بانکی صاحب مسکن شوند و علاوه بر آنکه یک ثروتی را وارد زندگی جوانان کرده باشیم، آنها بتوانند در آینده برای فرزندان خود نیز این واحدها را به دو یا سه طبقه تبدیل کنند.

 واگذاری ١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن به جوانان استان بوشهر

وی تصریح کرد: این برنامه ریزی انجام شده است و تصمیم داریم که زمین به متقاضیان واگذار کنیم و در تمام شهرستان‌هایی دارای زمین از شمال تا جنوب استان همه ارضی شناسایی شده، عملیات تفکیک اراضی انجام و قراردادها در حال امضا و آماده شدن است.

وی گفت: در ادامه واگذاری این اراضی در همه شهرهای استان که دارای زمین هستند واگذاری این اراضی انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شهرهای که زمین کمی در اختیار است بیشتر بر ساخت آپارتمان تمرکز شده و که در حال حاضر برای ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان زمین تأمین شده است.

وی گفت: در هر شهری که امکان واگذاری زمین ویلایی وجود داشته باشد زمین ویلایی و اگر زمین کم باشد به صورت آپارتمان واگذار می‌شود.