معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

جهاد تبیین یکی از مأموریت‌ها و وظایف روابط عمومی ادارات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دفاع از نظام، ارائه دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین یکی از مأموریت‌ها و وظایف روابط عمومی ادارات است.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد ناامیدی در بین مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است اظهار داشت: در این حوزه نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مهم و تاثیرگذار است.

وی اقدام دولت سیزدهم و مدیران دستگاه‌های اجرایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، اقدامات مهم و قابل توجهی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه اقتصادی انجام داده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر کارها و طرح‌های مهمی اجرا کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکی از اقدامات مهم دولت را نهضت ملی مسکن دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح تا پایان عمر دولت سیزدهم باید ۴۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر اجرا شود که تاکنون ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد آغاز شده است.

پورات نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را مهم و کلیدی خواند و بیان کرد: تقویت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات و تحقق مطالبات آنان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حمایت ویژه از روابط عمومی‌ها کنند تا این مجموعه تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: استاندار بوشهر حامی اصلی روابط عمومی‌ها است و حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم توجه ویژه‌ای به تحقق مطالبات مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ادارات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی تأکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها در عرصه مقابله با اهداف دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار دهند.

پورات تأمین مسکن خبرنگاران را یکی از تأکیدات مهم استاندار بوشهر دانست و افزود: پرداخت وام کم بهره در حوزه رسانه، روابط عمومی و خبرنگاران یک ضرورت است که پیگیری می‌شود.

وی تأمین اینترنت مجموعه کارکنان روابط عمومی ادارات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: پیگیری اشتغال، مسکن و تحقق مطالبات خانواده ایثارگران، شهدا و جانبازان مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتأکید بر انعکاس خدمات و فعالیت دولت بیان کرد: دفاع از نظام، ارائه دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین یکی از مأموریت‌ها و وظایف روابط عمومی ادارات است.

پورات تحول اقتصادی در کشور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برنامه‌های حوزه اقتصادی تسریع یافته است که سال آینده گشایش اقتصادی خوبی در کشور ایجاد می‌شود.

وی ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم را از اهداف دشمن دانست و تأکید کرد: فراهم کردن روحیه امیدواری در بین مردم باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد تا اهداف دشمن محقق نشود.

در این جلسه ضمن معرفی و اهدا احکام هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر، از اعضا قبلی قدردانی شد.