مسئول بسیج رسانه استان بوشهر:

مشکلات اهالی رسانه استان بوشهر پیگیری می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: برطرف کردن مشکلات اهالی رسانه در راستای تقویت صدای مردم و مدافعان حقوق عامه با جدیت در این استان پیگیری می‌شود.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از عبدالله نجفی در حاشیه مراسم روز خبرنگار در بوشهر افزود: اهالی رسانه استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای احقاق مطالبات مردم داشته‌اند و به صورت شبانه‌روزی در راستای پیگیری مشکلات و نیازهای مردم در تلاش هستند.

وی اهالی رسانه را مدافعان حقوق مردم توصیف کرد و ادامه داد: اهالی رسانه در کنار فعالیت‌های گسترده‌ای که در دفاع از مطالبات مردم دارند، با مشکلات و چالش‌های جدی روبرو هستند که باید به صورت ویژه رسیدگی شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: پیگیری برای رفع مشکلات اهالی رسانه را در راستای تقویت مدافعان حقوق مردم می دانیم و با جدیت پیگیر این مسائل هستیم.

وی با تاکید بر لزوم رفع موانع و معضلات موجود در حرفه‌های مختلف رسانه‌ای تاکید کرد: همه ظرفیت‌ها باید در این زمینه پای کار باشند.

نجفی با تاکید بر اینکه برنامه‌های حمایت از رسانه‌ها باید در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شود اضافه کرد: در مواردی نیاز است متولیان امر به سرعت برای حفظ حیات یک رسانه تدبیری اندیشه کنند که این زیبنده نیست و رسانه‌ها باید از شرایط کنونی خارج شده و از آنها حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: وضعیتی که امروز بسیاری از رسانه ها به آن گرفتارند تلاش برای ادامه زیست است نه ارتقای تولیدات رسانه‌ای که باید از این وضعیت خارج شوند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی به استان بوشهر تاکید کرد: این موضوع را پیش از این دنبال کردیم که باید سهم بخش فرهنگ، هنر و رسانه نیز در این زمینه مشخص شود و از این طریق حمایت ویژه‌ای از رسانه‌های استان بوشهر که در واقع نمایندگان افکار عمومی هستند، صورت گیرد.

نجفی بیان کرد: مهمترین کمبودها در فضای رسانه در نشست‌ با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر ارائه شده که پیگیری راه اندازی کارگروه بررسی و رفع موانع و معضلات پیش روی اهالی رسانه و تخصیص بخشی از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت به این بخش محصول این پیگیری ها است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از توجه و سرعت عمل مسئولان در ورود به مسائل مطرح شده تقدیر کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه های مسئول بیش از پیش همراهی و اراده لازم برای تقویت و حمایت از این خانواده زحمتکش و ساعی را داشته باشند.