پتروشیمی آریاساسول

آریاساسول شرکت برگزیده نهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری شد

شرکت پلیمرآریاساسول در نهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری مداری که با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، به عنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، نهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری روز یکشبنه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما و با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی برگزار شد و آریاساسول به عنوان شرکت برگزیده این همایش لوح تقدیر و تندیس همایش را دریافت کرد.
بر اساس این گزارش هر ساله این همایش با مشارکت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف قانون بهبود مستمر محیط کسب کار و توسعه اقتصادی بین تشکل‌ها و بنگاه‌های ایران، رعایت حقوق مصرف کنندگان و بهبود کیفیت تولیدات و خدمات ملی برگزار می‌شود.

WhatsApp-Image-2022-08-16-at-08.22.02.jpeg (726×1024)
در متن لوح تقدیر رتبه برگزیده نهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری سال ۱۴۰۱ خطاب به دکتر حیدرزاده مدیرعامل شرکت پلیمر اریاساسول آمده است: از اینکه با هدف توسعه اشتغال‌زائی با برنامه‌ای راهبردی و سرمایه‌گذاری به عنوان روان‌سازنده فعالیت‌ها اقتصادی و نیز با حمایت‌های گسترده موجب اشتغال‌زائی مفید و مطلوب به عنوان موثرترین عامل رشد کارآفرینی، اهتمام ورزیده‌اید، به پاس این همت عالی و رویکرد خلاقانه و مدبرانه این لوح سپاس، محضر کارآمد حضرت‌عالی تقدیم می‌گردد.
قابل ذکر است آریاساسول با بیش از ۲۵۰۰ نیروی کار شاغل در اقتصاد ایران بالاترین رتبه اعتباری بلند مدت را داراست. آریاساسول سازمانی رقابتی در کلاس جهانی با سودآوری پایدار و سرآمد در ایمنی، رعایت حقوق مشتری، حسابرسی و مدیریت دارائی‌های فیزیکی و … است و دارای افتخارات فراوان داخلی و بین‌المللی در این حوزه‌هاست. تندیس‌های داخلی صادرکننده‌ی نمونه‌ی ملی و گواهینامه‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، نشان‌های دریافت شده در حوزه‌ی مدیریت HSE از British Safety Council، گواهینامه‌ی مسابقات بهترین تجربه‌ی جهانی (Best Practice)، تندیس ملی حسابرسی داخلی و جوایز بسیار دیگر تنها گوشه‌ای از این افتخارات است.

 

WhatsApp-Image-2022-08-16-at-08.22.03-1.jpeg (1024×683)

 

WhatsApp-Image-2022-08-16-at-08.22.03.jpeg (1024×683)