فرماندار عسلویه

واگذاری زمین به خانواده‌های ۳ فرزندی در عسلویه

هاشمی، فرماندار شهرستان عسلویه از واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های ۶ فرزندی در این شهرستان خبر داد.

سید علی هاشمی صبح سه‌شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه اظهار داشت: اقدامات خوبی به منظور تسهیل ازدواج در شهرستان عسلویه انجام شده است.

فرماندار شهرستان عسلویه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اعلام کرد: در راستای حمایت از جوانی جمعیت مراسم ازدواج آسان ۲۰ زوج در عسلویه برگزار خواهد شد

سیدعلی هاشمی با توجه به قانون جوانی جمعیت و اهمیت جوان بودن جمعیت در کشور افزود:امروز نه تنها کشور ما و دولت سیزدهم، بلکه بیشتر کشورهای جهان سیاست جوانی جمعیت را در پیش گرفته اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: استاندار محترم بوشهر در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و ازدواج آسان تسهیلات مناسبی فراهم آورده اند که مدیران باید تلاش نمایند تا از همه ظرفیت ها به نفع ذینفعان این قانون استفاده شود.

فرماندار عسلویه درحاشیه اهدای هدایا به خانواده های دارای ۳ فرزند و بیشتر ، ضمن تمجید از یکی از مادران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان که دارای ۶ فرزند می باشند، دستورات لازم جهت اهدای زمین رایگان به این خانواده به منظور حمایت از این خانواده و تشویق به فرزندآوری به دستگاه های متولی قانون جوانی جمعیت صادر نمود.