رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون

هزارتوی عوارض آلایندگی استان بوشهر/ ۲۰ ماه حق الایندگی بیدخون پرداخت نشده است

صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون گفت: موضوع پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر بعد از ۲۰ ماه هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش جنوب استان رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون در جمع خبرنگاران اعلام کرد که حق الایندگی ۲۰ ماه برای شهرداری بیدخون هنوز پرداخت نشده است.

این وضعیت خدمت رسانی مطلوب به ساکنان را دچار مشکل خواهد کرد و بسیاری از طرح های توسعه ای عملا متوقف خواهد شد.

علی صالحی اظهار داشت : علیرغم پیگیری های متعدد علت عدم پرداخت حق الایندگی که متعلق به شهرستان های جنوبی بویژه شهرستان عسلویه می باشد نامشخص است در صورتی عوارض ارزش افزوده که بر اساس سرانه جمعیت تمام استان را شامل می‌شود مستمر پرداخت شده است. امیدواریم مسئولان امور مالیاتی برای این موضوع پاسخی داشته باشند.

ریس شورای اسلامی شهر بیدخون افزود: طبق بررسی ها و اظهارات رسمی مسئولان کشوری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات معوق آلایندگی استان بوشهر است که پرداخت این عوارض می‌تواند بسیاری از عقب ماندگی های شهرها و روستاها را حل نماید .تاخیر در پرداخت این عوارض با توجه به تورم موجود اصلا توجیه پذیر نیست.

با توجه به این موضوع، ساکنان بیدخون نیز انتظار دارند از طریق شورا و مقامات محلی اقدامات لازم برای رسیدگی به این حق الناس انجام شود و چنانچه این روند ادامه داشته باشد ما راهی جز اقدام قضایی نداریم و خواستار برخورد با مقصران این ترک فعل هستیم.
صالحی درپایان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: همراهی و انعکاس مطالبات مردمی سند افتخار خبرنگاران است و همه ما بوجود چنین فرهیختگانی افتخار می‌کنیم.