معاون عمرانی استاندار بوشهر

۶ پروژه عمرانی اولویت دار بخش سعدآباد تکمیل می شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل ۶ پروژه عمرانی اولویت دار بخش سعدآباد مورد تاکید است.

محمد هادی رستمیان پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع عملیات تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل مرحله اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل ۶ پروژه اولویت دار عمرانی سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرای درودگاه و کانال آبیاری نخیلات درودگاه از جمله پروژه هایی است که باید در کمترین زمان ممکن تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

بخشدار سعدآباد نیز در این بازدید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و اهمیت استفاده از دیدگاه‌های مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، قدردانی خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد.

حمزه امین نژاد، خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه‌های ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ به منظور بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله اولویت‌های اجرایی در بخش سعدآباد به شمار می رود.