امام جمعه جم:

آیت‌الله رئیسی یک ملت بود

امام جمعه جم گفت: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رئیسی یک ملت بود.

حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت جانسوز شهدای خدمت اظهار کرد: به فرموده حضرت امیر (ع)، یکی از چیزهایی که انسان را عاقبت به خیر می‌کند احسان به مردم است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله رئیسی را عالم، مجاهد، مردمی، با کفایت، خادم‌الرضا علیه السلام، توصیف کردند و از صفات بزرگوار، فداکار، عزیز، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر خدمتگزار، صمیمی، مخلص و با ارزش برای وی استفاده کردند.

امام جمعه جم با اشاره به خدمات جهادی آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: امواج انسانی در تشییع و تکریم شهید جمهور ثابت کرد که رئیسی یک ملت بود.

وی با اشاره به شهید جمهور و درخشش در سیاست خارجی افزود: با مجاهدت «سلیمانی دیپلماسی» ایران شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان اقدامات بسیار خوبی انجام شد.

محمدی همچنین به سومین امام جمعه شهید تبریز شهید آل هاشم اشاره و بیان کرد: ایشان امام جمعه در تراز انقلاب بود و با مردمی بودن و حضور در غم و شادی مردم در کنار مردم و زیست عارفانه و مومنانه برای همیشه امام جامعه شد.

وی تصریح کرد: هر چند حادثه سخت و ناگواری بود ولی به عنایت حضرت حق و به فضل الهی با وجود رهبری الهی نورانی و حکیم و امتی آگاه خللی به تعبیر آقا در کار نظام نمی‌شود و این حرکت الهی با اقتدار ادامه می‌یابد.

امام جمعه جم با اشاره به سنگ تمام مردم ولایتمدار شهرستان جم افزود: از احساس عواطف و نمایش تعهد، قدرشناسی ولایتمداری و بصیرت مردم عزیز شهرستان و مسؤولان و کارکنان دولت ایران قوی با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در جای جای شهرستان از شب اول آن حادثه غم انگیز تاکنون برگزار و ادامه دارد و همچنین از دست اندرکاران برگزاری مراسم خاضعانه تقدیر و تشکر کرده و از همه اقشار، سنین صنوف و مجموعه و اشخاص قدر دانی می‌نمایم.