انتصاب

سرپرست امور آبفا شهرستان کنگان معارفه شد

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تقدیر از تلاش های عبدالله امیدی نژاد، مهدی خلیلی را به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان معارفه کرد.

در حکم ابلاغی ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خطاب به مهدی خلیلی سرپرست امور آبفا شهرستان کنگان آمده است: با عنایت به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان منصوب می‌شوید. امید است در پناه الطاف خداوند در انجام امور محوله، پیشبرد اهداف شرکت و خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه موفق و پیروز باشید.

علی محمدی همچنین با اهدا لوح از عبدالله امیدی نژاد مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان قدردانی کرد. وی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آیت الله رئیسی و یارانش به عنوان شهیدان خدمت، یادآور شد: امیدی نژاد در دوران خدمت خود، خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان کنگان ارائه کرد و کارنامه‌ای قابل قبول از خود برجا گذاشت.

محمدی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت هر مجموعه است که شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با برخورداری از شمار زیادی نیروهای توانمند و متخصص به خود می‌بالد. وی افزود: تغییرات مدیریتی نیز بدون تردد فرصتی است تا از ظرفیت تمامی نیروی انسانی شرکت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

محمدی اظهار کرد: امید است مهدی خلیلی به عنوان سرپرست امور آبفا کنگان بتواند به پیشبرد هر چه بهتر چشم اندازهای ترسیم شده کمک شایانی کند.