نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

مردم باید عمل به شعارهای انتخاباتی را به‌صورت عینی ببینند

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم مجلس در شورای اسلامی گفت: مردم باید عمل به شعارهای انتخاباتی را ببینند لذا هر ۶ ماه گزارش عملکرد خود را به مردم در سه شهرستان حوزه انتخابیه ارائه خواهم داد.

جعفر پور کبگانی چهارشنبه شب در نشست اداری شهرستان دیلم ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: تمام تلاش ما بر این است که برای پیشرفت و توسعه شهرستان‌های دیلم، گناوه و بوشهر انجام وظیفه کنیم و قطعاً برنامه‌هایی در جهت این مسیر آماده کردیم که بزودی محقق خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم مجلس در شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مسائل بهداشتی در شهرستان دیلم گفت: یکی از عمده مشکلاتی که مردم دارند و از آن رنج می‌برند مسئله بهداشت و درمان است که به دنبال آن هستیم تا به جد این موارد پیگیری شود و بزودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان را در وزارت بهداشت برای بررسی موانع و مشکلات دعوت خواهیم کرد.

وی گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه سال جاری بیش همه به بصیرت، تلاش، جدیت نیاز دارد که آن هم به وسیله مردم رقم خواهد خورد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همواره در همه عرصه‌ها انقلاب اسلامی اتفاق‌های مهم را رقم زده‌اند و انتظار رهبری نیز همین است.

وی گفت: بر اساس شعاری که در انتخابات عنوان کرده‌ام، امروز مردم باید عمل به آن شعارها را ببینند لذا هر ۶ ماه گزارش عملکرد خود را به مردم در سه شهرستان حوزه انتخابیه ارائه خواهم داد.

وی گفت: تمام ادارات و دستگاه‌ها چالش‌های و مشکلات پیش روی حوزه مربوط را مکتوب و در اختیار ما قرار دهند و همچنین مسئول دفتر این نماینده آماده پاسخگویی به مردم و انتقال مسائل آنها است.