نماینده مردم بوشهر،گناوه ، دیلم و خارگ

فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی در مجلس تشکیل شد

نماینده مردم بوشهر،گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در توسعه و پیشرفت، از تشکیل فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی با حضور ۹۶ نماینده مجلس خبر داد.

جعفر پورکبگانی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: در این راستا اقدامات مهمی در مجلس شورای اسلامی در تقویت اتحاد و انسجام شکل گرفته است.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی با حضور ۹۶ نماینده مجلس خبر داد و بیان کرد: امید است در سایه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مجلس دوازدهم و این فراکسیون شاهد پیشبرد امور در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: از دو ماه قبل از تشکیل مجلس دوازدهم در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری نشست‌ها و پیگیری‌های بسیار خوبی انجام شده است.

پورکبگانی، پیگیری توسعه اقتصاد استان بوشهر و وضعیت درمان را ۲ رویکرد جدی خود دانست و گفت: از این‌ رو در حوزه درمان در شهرهای بوشهر،گناوه و دیلم در هفته آینده نشست‌های با مدیران وزارت بهداشت تشکیل می‌شود، زیرا یکی از اولویت‌ها بهبود شرایط درمان در استان بوشهر خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان مسئولین مرتبط کشوری به بوشهر دعوت می‌شود تا به جای تشکیل جلسه در تهران به‌صورت میدانی مسائل و مشکلات را ببیند و یک برنامه‌ریزی فوری برای حل آنها اتخاذ کند.

وی با تأکید بر اجرایی‌شدن سیاست‌های اقتصاد دریامحور خواستار توجه جدی به برنامه هفتم توسعه با توجه به اولویت‌داربودن اقتصاد دریامحور شد.