توجه به دفاع مقدس احترام به خون شهداست

جعفر پورکبگانی یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر،اظهار داشت: رشد و پویایی نظام اسلامی مدیون رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

وی در باره آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: از دیرباز به دبستان ادبستان می گفتند و دبستان های ما باید مرکز تربیت فرزندان باشد تا رشد خوبی در آینده داشته باشند ومسولان آموزش و پرورش باید به این قضیه توجه کنند.

پور کبگانی گفت:جشن عاطفه ها کار بسیار خوب و پسندیده ای است که همه دستگاه هاو مسوولان باید به سهم خود درآن شرکت کنند واقلام درحد توان برای کمک به افراد کم بضاعت به کمیته امداد تحویل و آنها نیزدراختیار آموزش وپرورش شهرستان بوشهر قرار دهند تا پس از شناسایی دانش آموزان نیازمند به آنها تحویل شود.

وی اظهار داشت:در برنامه پنج ساله تاکید شده است که افراد تحت پوشش کمیته امداد کاهش پیدا کنند و هدف امام از تاسیس کمیته امداد برچیده شدن قشر آسیب پذیر بوده است و ساماندهی این وضعیت و کاهش افراد تحت پوشش وظیفه ما ست.

پورکبگانی اضافه کرد:آغاز به کار نیروگاه اتمی بوشهر که برای اولین بار در خاورمیانه اتفاق افتاده است تنها خدا می داند که چقدر پشت آن توان گذاشته شده و در راه رسیدن به کیک زرد افرادی بسیاری جانباز و در راه نیروگاه اتمی شهید دادیم تا بخشی از این نیروگاه وارد شبکه سراسری برق کشور بشود.

وی با یاد آوری بر گزاری اجلاس سراسری نمازامسال در بوشهر ادامه داد:با توجه به حضور مسوولان ارشد کشور و رییس جمهوری در این اجلاس همه دستگاه ها همکاری لازم را برای برگزاری شایسته این اجلاس داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشده و بخوبی
برگزار شود.

فرماندار بوشهر گفت:امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و هر چقدر از عمر نظام می گذردانتخابات جایگاه ویژه تری نسبت به دوره های قبل تر پیدا می کند.