نماینده سه دوره مجلس:

قالیباف مدیر جهادی و اجرایی که می تواند پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه: دکتر قالیباف برای رفع مشکلات کشور برنامه اجرایی قابل قبولی دارد و می تواند پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند. همچنین تجربه مدیرتی در سطح سران نظام را داراست.

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برهان خبر با اشاره به سوابق مدیریتی و تجربیات محمد باقر قالیباف گفت: با توجه به سابقه آقای دکتر قالیباف و اشرافیت وی بر قانون برنامه هفتم توسعه که خود وی ریل گذار این برنامه بود و همچین تسلط وی بر قانون بودجه سالانه کشور، ایشان بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: آقای قالیباف از جزئیات برنامه توسعه و بودجه کشور اطلاعات جامعی دارد و این ادعا در برنامه تلویزیونی ایشان کاملا مشخص بود چرا در این برنامه بند بند برنامه هفتم توسعه را تشریح می کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس قالیباف را مدیر جهادی و اجرایی دانست و تاکید کرد: آقای قالیباف کسی است که می تواند وضعیت کشور را به سرانجام برساند و پروژه های نیمه تمام را تمام کند و نه اینکه پروژه های جدیدی آغاز کند و هیچ کدام به سرانجام نرسد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه دکتر قالیباف تجربه مدیریتی در سطح سران نظام را داراست، اضافه کرد: آقای قالیباف به دلیل اینکه چهار سال رئیس مجلس بوده، اشرافیتی کامل در خصوص برنامه های دولت قبل و دولت شهید رئیسی دارد و سیاست های کلی و کلان نظام را می شناسد.

وی با اشاره به سخنان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از صدا و سیما افزود: از بین این شش عزیز کاندیدا، آقای قالیباف از همه جامع تر است چرا که برای رفع مشکلات برنامه دارد و می تواند این برنامه ها را اجرایی کند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ولایت مداری قالیباف گفت: ایشان می تواند دغدغه های مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم را رفع کند.

وی با بیان اینکه دکتر قالیباف مدیری اجرایی، جهادی و اهل کار و تلاش شبانه روزی است، افزود: آقای قالیباف در دوران دفاع مقدس هم یکی از رزمندگان و فرماندهان موفق جبهه و جهاد بوده و بعد از جنگ نیز همواره در همه عرصه ها از جمله نیروی انتظامی، شهرداری تهران و مجلس شورای اسلامی موفق بوده است.

وی با بیان اینکه آقای قالیباف مرد عمل است و وعده هایی که می دهد را اجرایی می کند، افزود: در زمان ۱۲ سال مدیریت ایشان در شهرداری تهران ما شاهد اجرا شدن پروژه های بزرگی همچون پل طبقاتی صدر، تونل توحید، اتوبان امام علی (ع) بودیم و قطعا وی توانائی خوبی برای اجرای پروژه های مهم و بزرگ را در کشور دارد.

سنگدوینی گفت: استقبال مردم و نمایندگان مجلس از کاندیدا شدن ایشان خوب بود و امیدواریم با رای بالایی بعنوان رئیس جمهور ملت کار خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: حضور آقای قالیباف در مجلس شورای اسلامی و همچنین ریاست مجلس یازدهم، می تواند وی باعث تقویت تعامل بین مجلس و دولت شود.