رئیس ستاد مردمی نفت و انرژی دکتر جلیلی در استان بوشهر:

وحدت جبهه انقلاب تنها راه رسیدن به موفقیت در انتخابات است

بهمنی، رئیس ستاد مردمی نفت و انرژی حامیان دکتر سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: وحدت و همبستگی، ضرورتی فطری، عقلی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است که از مهم‌ترین عوامل حفظ و بقای جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیم بهمنی،رئیس ستاد مردمی نفت و انرژی حامیان دکتر سعید جلیلی در استان بوشهر گفت: وحدت و همبستگی، ضرورتی فطری، عقلی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است که از مهم‌ترین عوامل حفظ و بقای جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: حضرت امام خمینی با حکمت مثال زدنی در وصیت نامه سیاسی- الهی خود نوشت بی‌تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است و رمز پیروزی را ملت می‌داند و نسل‌های آینده در تاریخ خواهند خواند که دو رکن اصلی آن: انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد بوده است.

بهمنی در ادامه گفت: پس ما و همه کسانی که دل در گرو این حرکت مقدس الهی دارند، حداقل دو وظیفه سنگین بر دوش خواهیم داشت: اول آنکه همواره مراقب انگیزه‌های درونی خود باشیم و ضمن استمداد مداوم از محضر خداوند به طرز سختگیرانه و وسوسه آمیزی مراقبت کنیم تا مبادا حتی در اعماق ضمیر خویش دچار خودخواهی، قدرت طلبی، درشت گویی و خودشیفتگی شویم.

وی افزود: وظیفه دوم ما که کمتر چیزی به اندازه آن مورد تأکید و سفارش امام عزیز بود حفظ وحدت است و اینکه بشنویم این هشدار پروردگار را که فرمود نزاع و کشمکش نکنید، تا سست نشوید و قدرت و شوکت شما از میان نرود و اینکه باور کنیم ما هم مخاطب آنیم. پیداست که مقصود از دعوت به وحدت، نادیده گرفتن نقص‌ها و خطاها و نقدها نیست. مقصود آن است که به رغم اختلاف نظرها، رمز پیروزی را فراموش نکنیم و هرچه فریاد داریم بر سر دشمن اصلی بکشیم و دیده خود به بد دیدن از خودی‌ها آلوده نگردانیم. دشمنان اسلام، بدخواهان ایران و سیلی خوردگان از انقلاب در صدد آن هستند که از نقدهای دلسوزانه، آتش تفرقه‌های کینه‌توزانه بیافروزند و پیوند محبت‌آمیز فرزندان اسلام و ایران را از هم بگسلند.

همچنین او گفت: وحدت و همبستگی میان مسلمانان، یکی از مسائل بسیار مهم و اساسی است که کلام خدا و سنت نبوی، بر آن تأکید فراوان دارد. امام علی(ع) وحدت اسلامی را از نعمتها و موهبتهای الهی می‌داند و معتقد است: تنها عامل وحدت آفرین در جامعه اسلامی، قرآن کریم و نبوت پیامبر اکرم(ص) است.

بهمنی گفت: همانگونه که خدا وقتی شهید رجایی را از ما گرفت شخصیتی بزرگوار همچون مقام معظم رهبری را به ما عنایت کرد، ایمان داریم وقتی خدا گوهری چون آیت الله رئیسی را از ما گرفته مطمئناً هدیه‌ای گرانبها برای ما در نظر گرفته و در صورتی که در مسیر وحدت و بدور از تفرقه باشیم، رئیس جمهوری در تراز انقلاب به ما عنایت خواهد کرد.

بهمنی ضمن اشاره به فرمایشات رئیس‌ ستاد دکتر سعید جلیلی گفت: رمز پیروزی ما در انتخابات همانطور که جناب منصوری فرمودند: تواضع، تعامل، وحدت، همدلی، همراهی و هم افزایی، دستور کار مشترک ستادهای جبهه ی انقلاب، برای دور دوم انتخابات خواهد بود.