امام جمعه سیراف:

مسئولین باید صدای مردم را بشنوند: نارضایتی از کیفیت نان در سیراف

حجت الاسلام عاشوری گفت: تلاش همگانی برای توفیق دولت جدید یک توصیه ولایی است، هر چند که مطالبه‌گری حق همه مردم بوده و مسئولین باید صدای مردم را بشنوند.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری، امام جمعه بخش سیراف، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامه امام حسین(ع) به کوفیان، تأکید کرد: امام و پیشوا باید براساس قرآن حکومت کند و عدل و داد را برقرار سازد. وی همچنین خاطرنشان کرد: تبدیل جامعه نبوی به جامعه اموی باعث شد که بعد از نیم قرن، فرزند رسول خدا بر سر نیزه رود.

آقای عاشوری در ادامه به مهم‌ترین انحرافات موجود در آن عصر اشاره کرد که منجر به تبدیل جامعه ارزشی به جامعه ضدارزشی گردید. او گفت: ولایت ستیزی، دین ستیزی و تقدس‌زدایی از جمله انحرافات موجود در زمان امام حسین(ع) بودند.

امام جمعه بخش سیراف، مجازات سخت دشمن را مطالبه ملی مردم ایران دانست و اذعان داشت: پیمایش‌ها، نظرسنجی‌ها و مقایسه‌های میدانی نشان می‌دهد که مردم ایران به خاطر روحیه سلحشوری خود، خونخواهی شهید هنیه را وظیفه ملی و حق ملی خود می‌دانند.

وی همچنین آمریکا و اتحادیه اروپا را به خاطر سکوت وقیحانه خود در برابر شهادت مظلومانه دکتر هنیه، شریک این جنایت و خیانت دانست.

حجت‌الاسلام عاشوری به آزمون مردم در مواجهه با دولت چهاردهم اشاره کرد و افزود: تلاش همگانی برای توفیق دولت جدید یک توصیه ولایی است، هرچند که مطالبه‌گری حق همه مردم بوده و مسئولین باید صدای مردم را بشنوند.

در پایان، ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)، وی به نارضایتی مردم بخش سیراف از کیفیت نان اشاره کرد و بر لزوم تلاش مسئولین در جهت جلب رضایت عمومی تأکید کرد. او افزود: برای بهبود کمیت و کیفیت نان، نظارت‌ها باید افزایش یابد.