رئیس مجمع نمایندگان بوشهر:

مبحث مبارزه با فساد و نقش قوه قضاییه در ارتقای اعتماد عمومی

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، بر نقش مثبت دستگاه قضا در مبارزه با فساد و افزایش رضایت مردم اشاره کرد و گفت: شاهد بهبود بیشتر در حوزه مبارزه با فساد و افزایش اعتماد مردم به نظام قضایی هستیم.

به گزارش جنوب استان، حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، در جمع خبرنگاران بر نقش مثبت دستگاه قضا در مبارزه با فساد و افزایش رضایت مردم تأکید کرد.

وی ابراز داشت: اقدامات دستگاه قضا سبب رضایت‌مندی بالای مردم شده و این موضوع به وضوح در سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم دیده می‌شود.

احمدی بر اهمیت سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه و ارتباط مستقیم او با مردم تأکید کرده و آن را حرکتی ارزشمند برای گشودن گره از کارهای آنان دانست.

نماینده مردم جم، کنگان،عسلویه و دیر با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مقابله با فساد اقتصادی، افزود: دستگاه قضا در مدیریت جدید خود، رویکرد قوی‌تری نسبت به مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته و انتظار می‌رود این روند ادامه یابد.

او همچنین بر اهمیت رسیدگی به پرونده‌های قدیمی تأکید کرده و گفت: برخورد به موقع با مسائل فسادزا می‌تواند به کاهش زمینه‌های بروز فساد کمک کند.

احمدی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده قوه قضاییه گفت: با اراده‌ای که حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای دارد، شاهد بهبود بیشتر در حوزه مبارزه با فساد و افزایش اعتماد مردم به نظام قضایی خواهیم بود.