عادل بلوچی:

سردرگمی مردم از انسداد مسیر شیرینو به گله‌دار

فعال اجتماعی و خبرنگار جنوب استان، از عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی درباره انسداد مسیر شهر شیرینو به گله‌دار انتقاد کرد.

عادل بلوچی، فعال اجتماعی و خبرنگار جنوب استان، به عدم اطلاع‌رسانی شفاف درباره انسداد برنامه‌ریزی‌شده مسیر شیرینو به گله‌دار انتقاد کرد. او ضمن اشاره به بنر اطلاع‌رسانی منتشرشده درباره این انسداد، گفت: “این اطلاعیه فقط به هدف تعریض و بهسازی جاده اشاره دارد و فاقد جزئیات کافی است.”

او با بیان اینکه این کمبود اطلاعات باعث ایجاد نگرانی در میان اهالی این منطقه، به‌ویژه روستاهای شصت پیچ، لاور ده،لاور گل و روستاها و شهرهای همجوار در استان فارس شده است، افزود: “مردم در مورد مدت زمان انسداد، تمهیدات ایمنی و چگونگی تردد نیروی کار سؤالات زیادی دارند.”

بلوچی تأکید کرد: “اهالی خواهان اطلاع هستند که در صورت انسداد مسیر، چگونه به نیازهای روزمره خود دسترسی پیدا کنند. همچنین، در صورت بروز مشکلاتی مانند قطع برق،حوادث دیگر چطور می‌توانند نیروی امدادی را به این روستاها برسانند.”

او از مسئولین خواست که هرچه سریع‌تر اطلاعات جامع و دقیقی ارائه دهند تا این سردرگمی برطرف شود و مردم اطمینان حاصل کنند که نیازهای آنان در دوران مسدودیت مسیر تأمین خواهد شد.

در پایان، بلوچی به اهمیت ارتباط مؤثر میان مسئولین و مردم اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد تا مشکلات به حداقل برسد و آرامش روانی برای شهروندان فراهم شود.