احمدی خبر داد؛

پیگیری مطالبات استان بوشهر با وزیر پیشنهادی نیرو

حجت الاسلام احمدی در نشست صمیمی با وزیر پیشنهادی نیرو، بر پیگیری مطالبات استان بوشهر تأکید کرد: هدف ما کاهش مشکلات و تامین رفاه بیشتر برای مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از برگزاری نشست صمیمی با عباس علی آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو، به منظور پیگیری مطالبات این استان خبر داد.

رئیس کمیسیون انرژی گفت: در این جلسه که به دنبال جلسه علنی مجلس برگزار شد، خواستار اجرایی شدن مصوبات دولت شهید رئیسی در استان شدیم.

دکتر احمدی ضمن مطرح کردن مشکلات و ظرفیت‌های استان در حوزه وزارت نیرو، بر منافع استان بوشهر در اقتصاد ملی تاکید کرد. وی اشاره کرد که استان بوشهر با منابع عظیم نفتی و گازی، ذخایر پارس جنوبی و ظرفیت‌های انرژی اتمی، همچنین قابلیت‌های دریایی و کشاورزی، نیاز به توجه بیشتری دارد و متناسب با این قابلیت‌ها باید بودجه‌های لازم تخصیص یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین به مصوبات خوب هیئت دولت در سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به استان اشاره کرد و خواستار تسریع در اجرای مصوبات مرتبط با وزارت نیرو شد که شامل پروژه‌های آب، راه‌ها، تکمیل سدها و تامین برق استان بوده است.

در این نشست، سایر نمایندگان استان بوشهر نیز حضور داشتند و به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود و مطالبات مردم پرداختند.