با همت پتروشیمی کاویان

کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی “روستای چاهه” در هفته دولت

آیین کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در روستای چاهه، با حضور مسئولان و نمایندگان شرکت پتروشیمی کاویان برگزار شد.

آیین کلنگ‌زنی پروژه درمانگاه تخصصی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت به زمین زده شد. این مراسم همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و در راستای اجرایی شدن مصوبات شورای اسلامی روستای چاهه با حضور دکتر سید علی هاشمی فرماندار، معاونین، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهرستان و بخش مرکزی و نمایندگان شرکت پتروشیمی کاویان، مهندس حدادی و عسکری، به همراه جمعی از مدیران ادارات برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، هوشمند، رئیس شورای اسلامی روستا، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده دکتر اولادی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان، تأکید کرد: “هدف از اجرای این پروژه، طبق تفاهم‌نامه یا قراردادی که میان دهیار و شرکت کاویان منعقد شده است، پس از واگذاری زمین اهدایی از سوی دهیاری به مساحت ۲۸۴۰ متر، توسعه فضای فیزیکی مرکز بهداشتی درمانی و راه‌اندازی مرکز سلامت به منظور سهولت دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی و ارتقاء سطح کیفی سلامت در این منطقه می‌باشد.

با این‌حال، نیاز به یادآوری است که انتظارات و توقعات مردم در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌ها به‌ویژه در شهر شیرینو که بالغ بر ۱۷ هزار نفر جمعیت می باشد، نیز وجود دارد. همگان به خوبی می‌دانند که مسئولیت اجتماعی به‌عنوان یکی از ارکان مهم شرکت‌ها باید در تمامی مناطق تحت تأثیر فعالیت‌های آنها مد نظر قرار گیرد. امید است که با توجه به حجم فعالیت‌ها و توانمندی‌های شرکت پتروشیمی کاویان، اقدامات مشابهی در سایر مناطق نیز صورت گیرد تا زندگی مردم به بهترین شکل ممکن تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار گیرد.

به‌طور کلی، این پروژه نویدبخش بهبود خدمات بهداشتی و درمانی برای اهالی روستای چاهه است و امید می‌رود که با تلاش‌های مستمر و همکاری‌های دوسویه، بتوان برآورده‌سازی انتظارات مردم را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شکل مؤثرتری پیگیری کرد.

روستای چاهه از توابع بخش مرکزی شهرستان جم در جنوب استان بوشهر واقع شده است. این روستا در دهستان جم قرار دارد و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۷۹ نفر (۲۲۵ خانوار) بوده است.