نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

پیگیری مطالبات مردمی و مسائل انرژی در نشست با رئیس قوه قضائیه

موسی احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر تأکید کرد که نمایندگان مجلس باید در خدمت مردم باشند و پاسخگویی به آن‌ها و پیگیری نیازهایشان را مهم‌ترین وظیفه خود بدانند.

به گزارش جنوب استان، حجت‌الاسلام موسی احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسات مختلف با مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی و کمیسیون انرژی، پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود را از اولویت‌های اصلی کار خود دانست. او همچنین تأکید کرد که نمایندگان مجلس باید در خدمت مردم باشند و پاسخگویی به آن‌ها و پیگیری نیازهایشان را مهم‌ترین وظیفه خود بدانند.

پیگیری مشکلات در نشست کمیسیون انرژی
در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، دکتر موسی احمدی به‌عنوان رئیس کمیسیون انرژی به تشریح برخی از مهم‌ترین مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود پرداخت. او با اشاره به موضوع آلایندگی‌های صنعتی در شهرستان‌های کنگان، دیّر، عسلویه و جم، به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی اشاره کرد و بر اجرای قانون جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی تأکید کرد. وی خواستار استقرار دفاتر شرکت‌های صنعتی در محل فعالیت آن‌ها شد تا نظارت بیشتری بر مسئولیت‌های اجتماعی و مسائل محیط‌زیستی آن‌ها صورت گیرد.

یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست، مشکلات مربوط به سفرهای ملوانان و کالای همراه آن‌ها بود که دکتر احمدی با اشاره به اهمیت افزایش سفرهای این قشر پرتلاش، از دستگاه قضا خواستار همکاری بیشتر در این زمینه شد. وی افزود که همراهی قوه قضائیه و دادستانی کشور برای تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات موجود ضروری است.

تشکیل شعب ویژه قضایی برای کمیسیون انرژی
دکتر احمدی در ادامه نشست خواستار تشکیل شعب ویژه‌ای در دستگاه قضایی برای رسیدگی به گزارشات واصله از سوی کمیسیون انرژی مجلس شد. وی با اشاره به اقدامات مثبت قوه قضائیه از سال ۹۸، به حضورهای میدانی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در استان‌های بوشهر و هرمزگان و ساماندهی گمرکات و اموال تملیکی اشاره کرد که آثار مثبتی بر این مناطق داشته است. همچنین، اقدامات قضازدایی و فراهم کردن بستر بازدید نمایندگان مجلس از زندان‌ها را از دیگر اقدامات مثبت دستگاه قضا دانست.

تأکید بر همدلی و وحدت در حوزه انتخابیه
در جلسه‌ای که با حضور مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی در شهرستان جم برگزار شد، حجت‌الاسلام احمدی تأکید کرد که مدیران دفاتر نمایندگان باید با پرهیز از حاشیه‌ها، تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به مردم به کار گیرند. او همچنین بر ضرورت پذیرش نقدهای دلسوزانه و ارائه مشورت‌های سازنده برای تسریع در خدمت‌رسانی تأکید کرد.

وی در پایان اظهار داشت که امیدوار است با وحدت و همدلی میان همه مدیران و مسئولان، مطالبات بر حق مردم شهرستان‌های جم، کنگان، دیّر و عسلویه تحقق یابد و شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این مناطق باشیم.