پتروشیمی کاویان تندیس ملی وجدان محیط‌زیست را دریافت کرد

سومین دوره جایزه وجدان محیط‌ زیست با تقدیر از ۶۴ برگزیده، از جمله پتروشیمی کاویان، در هشتم مهر ۱۴۰۳ در سالن وزارت میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش جنوب استان، در مراسم سومین دوره جایزه وجدان محیط‌ زیست که هشتم مهرماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، جمعی از مقامات سازمان حفاظت محیط‌ زیست و مدیران شرکت‌های پتروشیمی و صنعتی حضور داشتند. این رویداد با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های زیست‌ محیطی در حوزه‌های مختلف برگزار شد و از ۶۴ برگزیده در بخش‌های گوناگون با اهدای تندیس و لوح تقدیر به عمل آمد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، در این دوره ۵۶۵ نفر متقاضی در جشنواره ثبت‌نام کرده بودند که ۱۲۵ نفر به مرحله کارشناسی راه یافتند. در نهایت، عملکردهای زیست‌ محیطی ۶۴ نفر از این افراد رتبه‌بندی و موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس شدند. این جشنواره به‌طور ویژه از کسانی که فراتر از ضوابط و بودجه‌های دولتی اقدامات مؤثری در حوزه محیط‌ زیست انجام داده‌اند، تقدیر می‌کند.

پتروشیمی کاویان به‌عنوان یکی از برگزیدگان این دوره موفق به دریافت تندیس و نشان ملی وجدان محیط‌ زیست شد.

این شرکت رویکرد مسئولیت اجتماعی خود را در راستای اهداف استراتژیک و عملیاتی باختر پیاده‌سازی کرده و به حفاظت از محیط‌ زیست متعهد است.