نماینده دشتستان

مشکلات مرزبانان در مجلس شورای اسلامی پیگیری و رفع می‌شود

رضایی، نماینده دشتستان در مجلس از پیگیری مشکلات مرزبانان در مجلس خبر داد و بر تعامل سازنده دستگاه‌ها برای رفع دغدغه‌های مرزی تأکید کرد.

به گزارش جنوب استان، ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، در نشست با فرمانده مرزبانی بوشهر اظهار داشت: تأمین امنیت در استان بوشهر از مسائل مهمی است و در چند سال اخیر شاهد امنیت مطلوبی در این استان بوده‌ایم.

وی افزود: فرماندهی مرزبانی نقش مؤثری در امنیت مرزها دارد و مجلس شورای اسلامی از طریق حمایت کامل از فرماندهی مرزبانی، تلاش می‌کند دغدغه‌های مرزبانان را کاهش دهد.

رضایی خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات مرزبانان و مسائل بین‌بخشی ضروری است و مجلس تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به‌کار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، سرهنگ عبدالله خسروی، فرمانده مرزبانی بوشهر، با اشاره به مشکلات زیرساختی بنادر استان، گفت: رفع این مشکلات یکی از دغدغه‌های جدی مرزبانی است و ما در تمامی ایام سال برای مقابله با قاچاق کالا فعال هستیم.

وی اضافه کرد: در عملیات مشترک با استان مرکزی، ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

نماینده دشتستان در مجلس تأکید کرد که مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را برای حمایت از مرزبانان و رفع مشکلات زیرساختی بنادر استان دارد. همچنین وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری بین دستگاه‌های مختلف، امنیت استان بیش از پیش تقویت شود. سرهنگ خسروی نیز تصریح کرد که مرزبانی بوشهر از تمام ظرفیت‌های خود برای ایجاد امنیت بهره خواهد گرفت و از هیچ فرصتی برای مقابله با قاچاق کالا صرف‌نظر نخواهد کرد.