نماینده بوشهر، گناوه و دیلم

پیگیری امورات مردم و حمایت مجلس از دولت در اولویت نماینده بوشهر

پورکبگانی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، در دیدار مردمی از پیگیری مسئله ته‌لنجی و سفر شناورها، تاکید بر زیرساخت های بهداشتی و درمانی و همچنین حمایت مجلس از دولت چهاردهم خبرداد.

به گزارش جنوب استان، جعفر پورکبگانی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی در فرمانداری گناوه بیان کرد: «امروز فرصتی فراهم شد تا با حضور مدیران کل استانی مشکلات مردم این شهرستان بررسی شود.» وی با تقدیر از فرماندار گناوه به‌خاطر تشکیل جلسات پیوسته با مدیران استانی، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست‌ها بتواند به حل مشکلات مردم منجر شود.

پیگیری ته‌لنجی و سفر لنج‌ها
وی افزود: از موضوعات کلیدی مطرح شده در این دیدار، ته‌لنجی و سفر شناورها بود. در این زمینه نظرات و پیشنهادات شهرستان‌های گناوه و دیلم جمع‌آوری شده و قرار است در جلسه‌ای با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شود تا با دستیابی به خروجی مناسب این مسائل پیگیری شوند.

حمایت مجلس از دولت چهاردهم
جعفر پورکبگانی در ادامه با اشاره به رویکرد مجلس نسبت به دولت چهاردهم گفت: «مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای موفقیت نظام و انقلاب تلاش می‌کند و نگاه نمایندگان در تصویب کابینه دولت منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهد بود.» وی ضمن تأکید بر ضرورت پویایی مدیران دولت جدید، خاطرنشان کرد: «کمک به دولت و موفقیت آن، موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.»

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور، دکتر پزشکیان، تحت فشار است، افزود: «اما از این بابت هراس نداریم. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب مسیر را مشخص کرده‌اند، ما نیز بر اساس همان رهنمودها افرادی که رئیس‌جمهور معرفی کند را مورد حمایت قرار خواهیم داد.»

تأکید بر شفافیت در انتخاب کابینه
نماینده بوشهر ادامه داد: برای معرفی اعضای کابینه دولت چهاردهم، نمایندگان مجلس با استعلام از دستگاه‌های امنیتی، به حسن شهرت و پاک‌دستی افراد توجه خواهند داشت. این فرآیند باید بدون حاشیه پیش برود تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.»

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی استان بوشهر
جعفر پورکبگانی همچنین در بازدید از بیمارستان بقیه‌الله الاعظم دیلم بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: «توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر یک نیاز اساسی است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای خدمات بهداشتی بهره برد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان با مدیران و کادر درمانی دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد و ضمن عیادت از بیماران، برای شفای عاجل آنها دعا کرد. وی افزود: «امیدواریم با پیگیری‌های مستمر بتوانیم دسترسی بهتر مردم به خدمات درمانی را در سراسر استان فراهم کنیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با تأکید بر اهمیت پیگیری مشکلات مردم، از تداوم تلاش‌ها برای بهبود خدمات درمانی و رفع موانع اقتصادی در حوزه ته‌لنجی خبر داد. وی بر همراهی و حمایت مجلس از دولت چهاردهم مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد و از ضرورت پویایی و شفافیت در انتخاب مدیران سخن گفت.