تکریم و معارفه:

بهمنیار نیرومند به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن عسلویه معرفی شد

در مراسمی با حضور فرماندار عسلویه و اعضای شورای شهرستان، بهمنیار نیرومند به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان عسلویه معرفی شد.

به گزارش جنوب استان، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. این آیین با حضور سید محمد احمدپور، فرماندار عسلویه و نجفی، رئیس شورای شهرستان، انجام شد.

طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، بهمنیار نیرومند به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان منصوب شد. نیرومند از پرسنل باسابقه و فعال بنیاد مسکن شهرستان کنگان بوده و پیش از این مسئولیت مدیر اجرایی و ماشین‌آلات عمرانی بنیاد مسکن استان بوشهر را بر عهده داشته است.

در این مراسم، فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از زحمات احمدی، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، برای بهمنیار نیرومند در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد که اقدامات وی می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های مسکن در منطقه مؤثر باشد.

احمدپور در ادامه به ضرورت همکاری همه‌جانبه مسئولین و نهادهای مختلف با بنیاد مسکن شهرستان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که تحت مدیریت جدید، خدمات مسکنی به مردم منطقه ارتقاء یابد.