دیدار مردمی سید محمد احمدپور

دیدار فرماندار جم با جوانان

به گزارش جنوب استان به نقل از سلام جم :  جوانان انقلابی شهرستان جم، روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه با حضور در سالن جلسات فرمانداری این شهر، با اهدای یک جلد نهج البلاغه، انتصاب شایسته دکتر احمد پوربعنوان مدیریت ارشد شهرستان را تبریک گفتند. در این جلسه جوانان انقلابی و فرهنگی با تاکید بر مطالباتی […]

به گزارش جنوب استان به نقل از سلام جم :  جوانان انقلابی شهرستان جم، روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه با حضور در سالن جلسات فرمانداری این شهر، با اهدای یک جلد نهج البلاغه، انتصاب شایسته دکتر احمد پوربعنوان مدیریت ارشد شهرستان را تبریک گفتند.
در این جلسه جوانان انقلابی و فرهنگی با تاکید بر مطالباتی که در همه حوزه های مختلف مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند از فرماندار جوان و انقلابی خواستند تا با انتخاب نیروی انسانی کارآمد، مردمی و انقلابی در همه سطوح و با نظارت و پیگیری مجدانه برای رشد و توسعه شهرستان در مدت تصدی سکان هدایت شهرستان گام بردارند.
دکتر سید محمد احمدپورضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد همه مردم به ایشان گفت: مردم این شهرستان که برای انقلاب ایثار کردند و شهید داده اند، اکنون اولویت اول همه باید پایبندی به خون شهدا باشد.

فرماندار شهرستان جم در جمع فعالان فرهنگی و بسیجی اظهار داشت: باید برای مردم وارد عمل شد وبا شعار چیزی درست نمی شود.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی و جهادی باید در مسیر شهداء باشد تصریح کرد: فرماندهان جبهه و جنگ ۱۸ ساله بودند که ماندگار شده اند، بدون شک باید کار فرهنگی بصورت زیربنایی از مساجد، مدارس و پایگاه های بسیج شروع شود و مساجد پایگاه جوانان، نخبگان و فعالان فرهنگی باشد.

مطالبه گری فعالان انقلابی در همه زمینه ها باید در شعار نباشد و با عمل به وظایف به نحو احسن با جذب حداکثری خواهران و برادران جریان انقلابی درهمه حوزه ها دیده شود.
دکتر احمد پور با اشاره به اینکه فرماندار، زمانی قوی و خوب عمل خواهد کرد که بازوانش، همین جوانان فعال فرهنگی، شوراهای اسلامی، دهیاران، کارکنان و مسئولین ادارات و نهادها درهر سمتی که هستند اولویت اول آن ها مردم وخون شهداء و خانواده های شهداء باشند.
باید تلاش کنیم تا یادوراه شهید صافی بعنوان یک برند کشوری معرفی شود. برگزاری یادواره شهداء در سطح شهرستان باید به خوبی صورت پذیرد.
دکتر سید محمد احمدپور اولویت اول خود را مردم دانست و گفت تا زمانی که بتوانم برای مردم کار کنم در این پست می مانم .