رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان

آزادسازی سواحل استان بوشهر در مسیر پایان، جنوب استان همچنان در تصرف

دستور آزادسازی سواحل توسط رئیس جمهور و قوه قضاییه با مهلت 20 روزه به پایان رسید اما همچنان جنوب استان بوشهر به ویژه قسمتی از سواحل بندر شیرینو در اختیار صنعت قرار دارد.
پیرو خبر:
وقتی زور مسئولان بندر شیرینو به شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نمی رسد

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و دهیاری بندر شیرینو صبح امروز رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان در حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی بندر شیرینو و نمایندگان شرکت پازارگاد از حریم شصت متری در محدوده شرکت فوق بازدید کردند.

منصوری اظهار کرد: در راستای آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در شهرستان کنگان و با تاکیدات فرماندار شهرستان و دستور دادستان محترم شهرستان کنگان این حریم به صورت کامل باید بازگشایی شود.

منصوری اضافه کرد: ما در گذشته این حریم را یکبار بازگشایی کرده ایم و در حال حاضر وجود هرگونه مانعی از سوی شرکت پازارگاد مورد تایید نمی باشد ، همچنین در رابطه با انسداد های بوجود آمده توسط پازارگاد به این شرکت اعلام شد تا موعد مقرر پیرو اقدامات و دستورات، همه موانع برطرف شده و آزادسازی بطور کامل انجام گردد.

و ما مطابق قانون مکاتبه ای با شرکت مذکور درخواست آزادسازی ساحل و عقب نشینی به نفع مردم و دستور صریح ریاست محترم جمهور و قوه قضاییه داشته ایم.

منصوری همچنان گفت: گزارشی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی و آزادسازی حریم ۶۰متری این شهرستان و محدوده این شرکت به شورای صیانت از اراضی شهرستان و مقام های قضایی تحویل گردیده است.