امام جمعه عسلویه:

آمار بالای نیازمندان زیبنده شهرستان نیست

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه آمار بالای نیازمندان زیبنده شهرستان عسلویه نیست، گفت: باید مسئله خودکفایی, اشتغال فرزندان تحت پوشش کمیته امداد، تشکیل بنگاه‌های زودبازده، تبیین وضعیت نیازمندان منطقه با مدیران صنعتی مستقر در منطقه جهت رفع مشکل آنان به صورت جدی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام محمد محمدی، امام جمعه عسلویه، در نشست با رئیس و معاون کمیته امداد این شهرستان، با تأکید بر لزوم توجه به وضعیت نیازمندان، گفت: “آمار بالای نیازمندان زیبنده شهرستان عسلویه نیست.” وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی موجود در منطقه، خواستار پیگیری جدی برای موضوعات خودکفایی و اشتغال فرزندان تحت پوشش کمیته امداد شد. او همچنین تشکیل بنگاه‌های زودبازده را راهکاری موثر دانست و تأکید کرد که باید وضعیت نیازمندان با مدیران صنعتی مستقر در منطقه تبیین شده و مشکلات آنان به صورت جدی بررسی گردد.

در این نشست، رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام محمدی به عنوان امام جمعه، به طرح مسائل و مشکلات مددجویان پرداخت. وی به ارائه آمار مربوط به تعداد خانوارهای تحت پوشش و مساعدت‌های انجام شده به آنها پرداخت و به میزان مشارکت شرکت‌های مستقر در منطقه اشاره کرد.

هدف از این نشست، بهبود شرایط زندگی نیازمندان و افزایش همکاری بین نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای حل مشکلات موجود بود.