پیام تبریک فرمانده سپاه عسلویه:

فرهنگ جهاد و ایستادگی؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک، طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ تاجیک در این پیام با اشاره به مفهوم و اهمیت دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، واژه‌ای آشنا در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های بزرگ مردان تاریخ در برابر استکبار را به یادگار گذاشته است.

وی افزود: این حماسه، اسلام و فرهنگ جهاد را احیاء کرد و توانست با نثار خون‌های پاک جوانان، قدرت و اراده ملت ایران را در برابر دشمنان به نمایش بگذارد. جوانانی که با لبیک به دعوت پروردگار، از لذت‌های دنیوی گذشتند و گام به مسیر جهاد گذاشتند.

فرمانده سپاه عسلویه در ادامه به دستاوردهای بین‌المللی این دوران اشاره کرد و بیان داشت: جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرد و نشان داد که این نظام مردمی و قدرتمند قادر به ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های بزرگ است.

سرهنگ تاجیک همچنین هفته دفاع مقدس را ادامه‌دهنده فرهنگ عاشورا توصیف کرد و گفت: مردم ما با تأسیس از مکتب امام حسین (ع)، ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار داده و در طول هشت سال دفاع مقدس، جلوه‌های زیبا و ماندگاری از این مکتب را به جهانیان ارائه کردند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران، خواستار سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون برای مردم شریف و ولایتمدار شهرستان عسلویه شد و به ویژه از خداوند برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان درخواست دعا کرد.